MultiTabs Skrevet April 25, 2005 Rapporter Skrevet April 25, 2005 Jeg kunne godt tænke mig at få købt så mange møbler til huset som muligt samlet et sted, så jeg slipper for at betale kørsel for 4-5 forskellige gange og steder. Men problemer er at de sider jeg indtil videre har kigget på (ikea.se, ilva.dk og mio.se) har ikke rigtigt noget der matcher min smag :(:( Jo måske en sofa her og der... og sådan med de andre ting. Hvordan har I købt jeres møbler? Nogle store og ikke for dyrer forretninger udover de nævte? Hvad koster det at få kørt møbler over fra dk butik til hjemmet i sv?
swoop Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Hej, langt de fleste af mine møbler er købt hos Mio. Jeg bryder mig ikke om IKEA, så dem prøver jeg så vidt muligt at undgå. Jeg var hos IDE Møbler i Køge her forleden (fin forretning og super service for i øvrigt. Jeg var først i deres afdeling i Glostrup, men servicen lå under nul-punktet.), og de tager 350,- + broafgiften. Jeg mener, at en har nævnt lidt om priser på fraft af varer fra ILVA her i forumet, en søgning kan sikkert hjælpe. Jeg synes ikke rigtig, at jeg får det store ud af, at kigge på de enkelte møbelforretnings hjemmesider. Det virker lidt til, at de er dårlig opdateret eller bare ude af trit med virkeligheden. Så jeg besøger dem hellere :-)
Guest Trinity Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Jeg har selv købt langt størstedelen af mine møbler i interstudio (www.interstudio.dk). Ja, det er en del dyrere end så meget andet, men kvaliteten er også derefter og så får man noget som er bare en smule specielt og holder i rigtig mange år. En helt anden ting er, at kommer der noget nyt og mere spændende er man ikke altid nødt til at købe nyt med et kæmpe værditab til følge. Man kan altid sælge de "rigtige" ting igen til en fornuftig pris eller sågar få dem lavet om i nogle tilfælde. Jeg har f.eks. lige haft min ene sofa i Italien og fået denne ombygget :) Ellers er der jo altid Ilva og Mio som i min verden stadig er en hel del bedre end Ikea.
willerup Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 J Hvad koster det at få kørt møbler over fra dk butik til hjemmet i sv? Jeg betalte DKK 500,- for levering af møbler fra Ilva til hjem i SE. Og samme pris for møbler fra Illums Bolighus.
Guest Trine Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 Vi købte hos Ilva og hos Boconcept begge leverede for 500 kr i Malmø.
Guest Ikke registreret Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 Jeg kunne godt tænke mig at få købt så mange møbler til huset som muligt samlet et sted, så jeg slipper for at betale kørsel for 4-5 forskellige gange og steder. Men problemer er at de sider jeg indtil videre har kigget på (ikea.se, ilva.dk og mio.se) har ikke rigtigt noget der matcher min smag :(:( Jo måske en sofa her og der... og sådan med de andre ting. Hvordan har I købt jeres møbler? Nogle store og ikke for dyrer forretninger udover de nævte? Hvad koster det at få kørt møbler over fra dk butik til hjemmet i sv? Vi har købt 2 lædersofaer og 2 spiseborde hos BQ of Sweden i Malmö www.bqofsweden.com) Fordelen var at vi kunne få sofaer og borde efter mål, så de passede præcist ind i vores hjem. Hvorfor nøjes med standardmål??? Vi kan klart anbefale BQ of Sweden og de er til at forhandle med om prisen, hvis du køber flere møbler samtidig.
willerup Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 Vi kan klart anbefale BQ of Sweden og de er til at forhandle med om prisen, hvis du køber flere møbler samtidig. Men sørg for at medbringe mad og drikke hvis i skal handle der, eller undgå at at blive fanget af kvindemennesket derinde - hun taler jer ned...:-)
Kim H Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 BQ ser spændende ud. Vi skal snart møblere en stue med "noget sofa og sofabord". Det kunne se ud som det var en ide at smøre en madpakke og besøge BQ.
Guest mortengh Besvaret April 27, 2005 Rapporter Besvaret April 27, 2005 Living Prøv også at tjekke LIVING ud på Bergsgatan 25 malmö. www.living.se, har selv købt en del der og de køre også ud for en 300kr mener jeg
MultiTabs Besvaret April 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2005 jeg ville gerne have været i MIO igår.... da jeg har et gammelt kort at vejen ikke lokeret deri, men da man kan se MIO fra motorvejen så tænkte jeg...det kan da ik være så svært... Men snøft snøft.... kørte og kørte i hele industriområdet uden at finde kære MIO :-( Nogen der kan fortælle en smutvej? (tænkte på at smide et reb ned fra broen, og vupti :-p) Kører der nogen busser derudtil??
swoop Besvaret April 28, 2005 Rapporter Besvaret April 28, 2005 Nogen der kan fortælle en smutvej? (tænkte på at smide et reb ned fra broen, og vupti :-p) Kører der nogen busser derudtil?? Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men hvis du kører ud af Ystadsvägen, kommer du netop under motorvejen, så kommer du til en rundkørsel, kør af ved første afkørsel (Agnesfridsvägen) og fortsæt et godt stykke af denne. Efter et lille stykker kommer du til en bro, som går over motorvejen, fortsæt bare. Ved første kryds efter broen, drej til højre, og du skulle gerne være på Hornyxegatan. Den buer til venstre for enden, og du er nu på Bronsyxegatan, og du har Mio på din højre hånd. Håber det hjælper lidt :)
MultiTabs Besvaret April 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2005 nogen busser der kører derud?
Kenneth Besvaret April 28, 2005 Rapporter Besvaret April 28, 2005 nogen busser der kører derud? http://www.skanetrafiken.skane.se/
MultiTabs Besvaret April 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 28, 2005 jaja kenneth, såmeget kan jeg også regne ud ;) men ville gerne have sluppet for at slå op, derfor spurgte jeg...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu