Plesner Skrevet May 27, 2005 Rapporter Skrevet May 27, 2005 Hej Så er vi på vej til sverige. Vi skal bo en måned hos min søster før vi får vores eget hus. Vi har fået vores personnummer bevis og har derfor udfyldt et internordisk flyttebevis, hvori vi har flyttet adresse til co/ min søster. De fleste af vores ting står dog stadig i århus, og afhentes til opbevaring hos en flyttemand om 14 dage. Mit spørgsmål er så, hvornår må jeg køre i en svensk bil (min søsters) ? Plesner
Guest Trine Besvaret May 27, 2005 Rapporter Besvaret May 27, 2005 Din søster bor i Sverige? Hvis du er folkebogført i Sverige om det er jeres permanente bolig eller din søsters i 4 uger, så vil jeg da mene du har ret til at køre i svensk indregistreret bil. Hvor du har oplagret dit jordiske gods er vist ligemeget...
Soap Besvaret May 27, 2005 Rapporter Besvaret May 27, 2005 Du må køre i en hvilken som helst udenlandsk indregistreret bil i DK den dag du er udvandret fra DK :) . Dvs. fra den dag hvor dit Internordiske Flyttebevis er dateret, må du køre lige så tosset-meget du vil i din søsters bil i DK :th2: ... Mvh Soap P.S. Men det er kun din søster som kan trække broen fra i skat, da brobizzen står i hendes navn...
Homer Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 Du må nårsomhelst (uanset bopæl) køre i en svensk indregistreret bil i hele verden - bare ikke i Danmark.. Det må du først i det øjeblik du har svensk folkeregisteradresse.
Soap Besvaret June 1, 2005 Rapporter Besvaret June 1, 2005 Du må nårsomhelst (uanset bopæl) køre i en svensk indregistreret bil i hele verden - bare ikke i Danmark.. Det må du først i det øjeblik du har svensk folkeregisteradresse. Det er ikke helt rigtigt... Hvis du har folkeregisteradresse i Botswana må du gerne køre i svensk indreg. bil i DK....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu