kpc1983 Skrevet May 27, 2005 Rapporter Skrevet May 27, 2005 En dag da jeg sad og surfede lidt rund på de forskellige og kreditforeninger's hjemmesider, syntes jeg med næsten garanti at jeg fandt et sted hvor man kun indtaste alle sine oplysninger med løn, udgifter, billån og meget mere, og så kunne den finde ud af hvor meget man cirka kan låne til boliglån...! Ved godt at det er nemmeste at gå et banken eller andet, men ville bare lige tjekke det her ud..! :th2: Nogle der kender sådanne hjemmeside-adr....? For så vil jeg gerne have et link...! Både til danske og svenske...! KPC/ Tak
Mette Besvaret May 27, 2005 Rapporter Besvaret May 27, 2005 Det har nok været www.comboloan.se du mener.
kpc1983 Besvaret May 27, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2005 Det har nok været www.comboloan.se du mener. Hmmm...! Kan ikke finde det... Har ledt og ledt. .....!!!!! Men sikkert ikke nok...! Jeg må lede vidre...! :th2:
kpc1983 Besvaret May 27, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2005 Skal jeg virkelig have en svensk cpr.-nr for at kunne søge om lånebevis...?
jesper008 Besvaret May 28, 2005 Rapporter Besvaret May 28, 2005 Skal jeg virkelig have en svensk cpr.-nr for at kunne søge om lånebevis...? Nej. Ring eller skriv til banken og book et møde!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu