Malezar Skrevet June 15, 2005 Rapporter Skrevet June 15, 2005 Hej, Jeg går og tænker på at få lakeret mine skørter og fixet min front for stenslag. En autolakere i Malmø's området som kan gøre det for en fornuftig penge, nogle som har en god kontatkt? Og hvor lang tid skal man undvære bilen?
Toft Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=739&highlight=autolakere Tjek Peter's første indlæg.
Malezar Besvaret June 15, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2005 Takker. Jeg søgte inden jeg skrev, men har så stavet autolakere forkert... Har også ringet til ham :)
Guest ThomasO Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 Gider du så evt give os feedback på hvordan det gik, eller hvad du fandt ud af? Sted Pris Jobbets art :th2:
Peter H. Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 ThomasO: det kan jeg göre for ham... billigt.. og hvis du ikke synes det er godt nok gör han det bare om :):):)
Guest ThomasO Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 Cool.... det haster ikke, skal lige købe det som skal males først, jeg giver lige lyd fra mig mester...
Admin Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 Takker. Jeg søgte inden jeg skrev, men har så stavet autolakere forkert... Har også ringet til ham :) Tja, en forudsætning for at søgefunktionen skal virke er at folk staver korrekt Jeg retter lige overskriften.
Guest Rikke Besvaret June 17, 2005 Rapporter Besvaret June 17, 2005 hvad koster omlakering af bilen? Sådan ca.
Malezar Besvaret June 19, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2005 Det ville koste mig i omegnen 4k+moms for at få lakeret skørter på en A4. Det var hvad han kunne sige over telefonen men jeg skulle bare kigge forbi og så ville han se på det. Værkstedet lå på Vestkystvägen 21, Malmø.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu