Toft Skrevet June 24, 2005 Rapporter Skrevet June 24, 2005 Igår dinglede den svenske krone ned på det laveste niveau i to år. SEK faldt 0,86 - og dermed står den nu til kurs 79,46 :th2: Jeg brokker mig ikke :D
csa Besvaret June 24, 2005 Rapporter Besvaret June 24, 2005 husk bare at hvis du har fast egendom og du trækker dine renter fra kan du få et lille skattesmæk når kronen falder, for så er dine renterudgifter tilsvarende faldet...men det burde ikke være ret meget det drejer sig om
Toft Besvaret June 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 24, 2005 husk bare at hvis du har fast egendom og du trækker dine renter fra kan du få et lille skattesmæk når kronen falder' date=' for så er dine renterudgifter tilsvarende faldet...men det burde ikke være ret meget det drejer sig om[/quote'] Hehe, det kan vist ikke være mange basseører man ender op med at skulle betale tilbage til skattefar, pga at ens rentefradrag er blevet mindre værd. Det er peanuts i forhold til det X antal 100 SEK du netto får hver måned "ekstra", nu da kursen er, lad os bare sige 80,00 - og så mod den f.eks er 82,00 ;) Har man udbetalt 13.000 DKK om måneden, så svarer det ca til 15.850 SEK ved kurs 82,00 13.000 DKK til kurs 80,00 svarer til 16.250 SEK, en "lønforhøjelse" på omkring 400 SEK netto. Så der skulle være mulighed for at sætte lidt til side, hvis man har betalt for lidt i skat. Altså jeg mener, man behøver jo så ikke veksle "lønforhøjelsen" over til SEK, den kan man jo også vælge at lade stå i DKK :)
Guest Trine Besvaret June 29, 2005 Rapporter Besvaret June 29, 2005 Jeg har lige overført til kurs 78.97;)
Toft Besvaret June 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 29, 2005 Jeg har lige overført til kurs 78.97;) Hov, det er snyd! Du arbejder vel så i en bank, hvis du sådan bare kan veksle lige over til dagens kurs ;) Det går bare ned af bakke for SEK - over 2,50 er den faldet alene de sidste tre uger her
Guest Trine Besvaret June 29, 2005 Rapporter Besvaret June 29, 2005 Hov, det er snyd! Du arbejder vel så i en bank, hvis du sådan bare kan veksle lige over til dagens kurs ;) Det går bare ned af bakke for SEK - over 2,50 er den faldet alene de sidste tre uger her Ja visse fordele skal man da have som medarbejder;) men hvis du føler dig snydt, så overvej lige hvad jeg betaler for at få skiftet en forlygtepære i min bil .. alle har vel en eller anden form for medarbejderfordel.....bortset fra pædagoger måske.. Men ja det er helt fantastisk i øjeblikket så længe man ikke skal have værdier den anden vej....
Admin Besvaret June 30, 2005 Rapporter Besvaret June 30, 2005 Så fik man lige 378 kr mere i løn end sidste måned. Det kan man næsten få 10 kg godis for :p
Kim H Besvaret July 1, 2005 Rapporter Besvaret July 1, 2005 Moerke - du har overført for tidligt - nu er kursen nede i 78,58 ;) - trøst dig med, at jeg overførte dagen før, da kursen var over 79,00
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu