Den Lille Havfrue Skrevet July 18, 2005 Rapporter Skrevet July 18, 2005 Hej i sommer varmen :) Er der nogen der har været forbi Västra Hamnan mens vejret har været godt her i år, vil gerne vide hvordan stemningen er i området, er der mange folk, bliver der badet, festet, sejlet osv? Sommerhilsner fra Helle.
DKSEFR Besvaret July 18, 2005 Rapporter Besvaret July 18, 2005 Stemningen er helt i top når vejret viser sig fra sin bedre side. Der bliver både badet, solbadet og hygget i al almindelighed. mvh peter
Den Lille Havfrue Besvaret July 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2005 Hej Peter, det lyder godt, vi glæder os til at flytte dertil til Oktober, desværre får vi ikke i års rigtige sommer med men vi regner med at tage derover i slutningen af august og kigge. Venligs Helle.
kikkomaniac Besvaret July 18, 2005 Rapporter Besvaret July 18, 2005 Hej Helle. Hvis I har købt I västra Hamnen, så skylder I jer selv at komme derud og opleve stedet (selvfølgelig også hvis I har købt andetsteds) :th2: Det er uden tvivl, min kærestes og mit absolutte ynglingssted i hele malmø ja for mit vedkommende - så kender jeg heller ikke et sted i kbh som kommer bare tæt på stemningen, beliggenheden og arkitekturen. En kort beskrivelse af VH hvis du aldrig har været der: Bland stemningen af nyhavn sammen med beligghenden af langelinje og mix tuborg havn ind i det hele - så har du VH bare meget federe :-) Så er der endda et 200 meter højt kunstværk man kan kikke på. Glæd jer Tjek også nedenstående link ud: http://www.bizzbook.com/hamnen/ Her er ALT om VH man måtte ønske Med venlig hiilsen (en anden) Peter
Den Lille Havfrue Besvaret July 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret July 18, 2005 Hej Peter.. Tak for svaret, vi glæder os til at komme derover snart. Vi regner med at tage derover når der kommer Americas Cup i August. Sidst vi var i lejligheden var for nogle måneder siden så det bliver spændende at se hvordan det hele summer nu i solen. Vi forestillede os nemlig også at det, som du siger, kan være meget federe end noget andet sted.. Glæder os meget..Hav det godt... VH. Helle.
elpedro Besvaret August 1, 2005 Rapporter Besvaret August 1, 2005 Hej Min kæreste og jeg tog derover i sidste uge, og der var skønt derude. Vi har endnu ikke købt, men er meget interesserede i alt det nye der bliver bygget derude. Derfor et spørgsmål: Bliver alle nye projekter man kan tilmelde sig, lagt ud på malmo.se siden om Västra Hamnen eller hvordan holder man sig bedst orienteret? Jeg synes det er svært at finde projekterne, eller ihvertfald dem der endnu ikke er "slutsåld". Hvad har i andre gjort? Snakket med boligadvokater, tilmeldt jer online eller hvordan? Vi påregner at ville flytte engang til næste sommer, så det er vel nu man skal igang, hvis det skal være i noget nyt... Mvh (en tredje) Peter
Lars C Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 For at holde sig orienteret om byggeprojekter VH så følg med i nyhedene (som Kikkimaniac skrev) på http://www.bizzbook.com/hamnen/ På http://www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp?menuitem=nyprod&hemnetMenuItem=2 og www.bovision.se kan man under fanebladet "Nyproduktion" se hvilke projekter der er til salg nu. (Bovision virker vist ikke så godt for tiden).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu