Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej Helle. Hvis I har købt I västra Hamnen, så skylder I jer selv at komme derud og opleve stedet (selvfølgelig også hvis I har købt andetsteds) :th2: Det er uden tvivl, min kærestes og mit absolutte ynglingssted i hele malmø ja for mit vedkommende - så kender jeg heller ikke et sted i kbh som kommer bare tæt på stemningen, beliggenheden og arkitekturen. En kort beskrivelse af VH hvis du aldrig har været der: Bland stemningen af nyhavn sammen med beligghenden af langelinje og mix tuborg havn ind i det hele - så har du VH bare meget federe :-) Så er der endda et 200 meter højt kunstværk man kan kikke på. Glæd jer Tjek også nedenstående link ud: http://www.bizzbook.com/hamnen/ Her er ALT om VH man måtte ønske Med venlig hiilsen (en anden) Peter

Besvaret

Hej Peter.. Tak for svaret, vi glæder os til at komme derover snart. Vi regner med at tage derover når der kommer Americas Cup i August. Sidst vi var i lejligheden var for nogle måneder siden så det bliver spændende at se hvordan det hele summer nu i solen. Vi forestillede os nemlig også at det, som du siger, kan være meget federe end noget andet sted.. Glæder os meget..Hav det godt... VH. Helle.

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej Min kæreste og jeg tog derover i sidste uge, og der var skønt derude. Vi har endnu ikke købt, men er meget interesserede i alt det nye der bliver bygget derude. Derfor et spørgsmål: Bliver alle nye projekter man kan tilmelde sig, lagt ud på malmo.se siden om Västra Hamnen eller hvordan holder man sig bedst orienteret? Jeg synes det er svært at finde projekterne, eller ihvertfald dem der endnu ikke er "slutsåld". Hvad har i andre gjort? Snakket med boligadvokater, tilmeldt jer online eller hvordan? Vi påregner at ville flytte engang til næste sommer, så det er vel nu man skal igang, hvis det skal være i noget nyt... Mvh (en tredje) Peter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...