Jump to content

Benzinforbrug for 3.8 liters

Recommended Posts

Guest Kirsbo
Skrevet

Hej! Jeg er så småt på vej til Malmø og skal i den forbindelse naturligvis have ny bil :-) Jeg har tænkt meget på en 98 camaro targa. Den har ifølge mobile.de en motorstørrelse på 3.8, 193 hestekræfter og så er det en V6'er. Det er ikke Z28 udgaven som vist nok er en del hidsigere. Er der nogen herinde som kan give mig en god ide af hvor langt sådan en svend kører på literen? Jeg går ud fra at det er meget lidt i bykørsel (4-6 km pr liter?), men hvad med f.eks. motorvejskørsel? Håber der er nogen der kan hjælpe med spørgsmålet, på forhånd tak. /Morten

Guest Supermule
Besvaret

Ikke over 6-7 km pr liter.... Det er fandme en lortespand. Køb noget andet geil med flere hk og mere komfort. Hold dig langt væk fra amerikanerbiler...

Guest Palle...
Besvaret

Hvilken vette får du, Peter ? C5 eller ? ... Cab eller coupe ?

Guest kirsbo
Besvaret

det er en 98 camaro jeg kigger efter, det er ikke en af de gamle veteraner =)

Guest Palle...
Besvaret

Hehe, Kirsbo... Tjek du lige en corvette C5 eller C6 ... Så ligner en Camaro pludselig en rustvogn på rulleskøjter

Besvaret

Peter: Hva sker der lige med den side...sidst jeg kiggede var det en respektabel forhandlerside...jeg skal vist ha skiftet holdere. Jeg kigger ned til dig når du har fået vetten, så tager jeg min kammerat med der skal se på den M3'er der

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...