Jump to content

Hyggeligt lille hus til salg på Ön i Limhamn

Recommended Posts

Skrevet

Vi bor på en lille ø i et hyggeligt rækkehus, der er ca. 65 kvm stort. Øen ligger lige til venstre når du kører over broen fra Danmark (ca. 8 minutter fra den første afkørsel.) Det er en bostadsrättlejlighed og den koster SEK 1.375.000,- (1,1 mill DKK). Afgiften er SEK 3.550,- pr. md. og dertil kommer så lån, el og varme så den månedlige husleje ca biver SEK 5.500,- (DKK 4.400,-) i alt. Kontakt Lene på tlf. 2835 3005 - mail lbn@netkoncept.dk hvis du er interesseret eller har spørgsmål. Se billeder af huset på denne side: http://homepage.mac.com/thomas_tegner/.cv/thomas_tegner/Sites/.Public/Salgspr%C3%A6sentation%20af%20huset%20i%20Sverige.pdf-zip.zip Det kræver du har Adobe Acrobat reader for at kunne se billederne..Det kan downloades på nettet.

Besvaret

Der er lige omlagt buslinier, men så vidt jeg ved kører der 2 busser direkte ud på Ön. Der er ca. 200-300 m fra lejligheden til busstoppestedet. Den ene kører mod centralen og den anden mod Svågerstorp. Da jeg undersøgte de i sin tid tror jeg der var 12 min til Svågerstorp og nogenlunde det samme til centralen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...