Nif Skrevet August 14, 2005 Rapporter Skrevet August 14, 2005 Hmmm hvad med Helsingborg Kommune ?? Er der stadig nogle herfra eller kommer i alle fra City.
fisker Besvaret August 14, 2005 Rapporter Besvaret August 14, 2005 Træf? som strippen? De mødes hver fredag og lørdag oppe på "Stattena" ved mcd. kan få cirka tiden til dig. hvis det er? Fisker
Nif Besvaret August 15, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 15, 2005 Nu snakker du streetrace, ik? De mødes ca.22 og kører til industri ca. 23. Jeg mente træf for folk herinde fra. Også derfor jeg ikke skrev biltræf som overskrift men kun træf.
leon Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 ja det kunne da være hyggeligt lige at se hvem hinanden er. Fisker du må da snart være færdig med lejligheden så må du jo inviterer ;-) Mvh Leon
Nif Besvaret August 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2005 Ja du har jo en kæmpe have vi har grillet i før !!! Det kunne da være et hit at gøre igen ;o)
fisker Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Ja det kunne være, jeg skulle invitere, kan i sætte væv op? ;-) Ned spøg til side, væven skulle gerne værre oppe når weekenden er omme :-) Men det har jo heller ikke taget så lang tid, man skulle næste tro jeg var maler ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu