Fagerland Skrevet August 16, 2005 Rapporter Skrevet August 16, 2005 Jeg har fået oplyst fra dette forum, at man kan låne til hele beløbet. Det vil sige, at købe en bolig uden udbetaling. Men hvem ved hvilken banker i Sverige det er, som gør dette? Vi kigger på lejligheder i 2 mill Dkr. klassen og har en indtægt på over 800.000 Dkr. til sammen. Vi står ikke i RKI. Vh Martin
Guest carspar Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 Jeg tror nu ikke at i kan låne til hele belöbet når i er nye her i Sverige. Der går först lettere når man har boet her i et stykke tid, men jeg er nysgerrig efter at höre andres erfaringer. Hvis man sakl låne til hele belöber er det normalt af den Svenske bank der kender jer og der er her i ikke har nogen endnu. Men I kan eventuelt pröve SBAB der kan I muligvis låne op til 95%. Resten de 100.000 som er 80.000 Dkr kan i så nok låne i Danmark ved jeres "gamle" bank. Held og lykke
csa Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 Det kan godt lade sig gøre at låne til det hele når man kommer direkte fra DK. Har en kammerat der lige har lånt til et hus, dog noget mere end 2 mill. Med jeres indtægt vil jeg også mene at det var muligt. Spørg evt SEB i DK først...det var den vej de gik
Guest carspar Besvaret August 16, 2005 Rapporter Besvaret August 16, 2005 Det er fint at det kan lade sig göre. Vi der har boet her länge, skal nok heller ikke blande os for meget i, hvad man kan/ikke kan i dag, fordi der var flere gränser i starten lige efter broåbningen. Men fint.
Gitte Besvaret September 7, 2005 Rapporter Besvaret September 7, 2005 Jeg har fået oplyst fra dette forum, at man kan låne til hele beløbet. Det vil sige, at købe en bolig uden udbetaling. Men hvem ved hvilken banker i Sverige det er, som gør dette? Vi kigger på lejligheder i 2 mill Dkr. klassen og har en indtægt på over 800.000 Dkr. til sammen. Vi står ikke i RKI. Vh Martin Hej Martin. Det kan godt lade sig göre. SEB skulle väre en mulighed! V.H. Gitte :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu