Ricky Skrevet August 17, 2005 Rapporter Skrevet August 17, 2005 Jeg har for 2 måneder siden köbt en lejlighed i Malmö syd(almvik) När svågertorp station. Denne Lejlighed önsker jeg nu at udleje. Kontakt: 0045-31164286 / Rickypedersen@msn.com
Guest Jens Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Hvor lang tid kan man leje den og er det lovligt i følge boligforeningen?
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Er det 5.000 DKK, eller 5.000 SEK du vil forlange af folk? Hyran for en 2V der er 3.440 SEK (hvis ikke jeg tager meget fejl), bare til info for potentielle lejere ;)
almir.dk Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Til Toft Du tage ikke meget fejl , jeg giver 3300 svenske kroner for 2 vær. ( kabel tv, vand , varme inkluderet i prisen ) Hilsen Almir
Guest Jens Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Ok, venter lige til du har tjekket med boligforeningen. Har hørt man kun må fremleje i 6 måneder?
Toft Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Ja det er korrekt. 3.440 SEK er hyran her. Men da jeg som skrevet lige har köbt den er der et afdrag til banken som også skal betales. Tager ikke en krone mere end hvad der skal betales. Skal ud og rejse og önsker ikke at sätte penge til på den. Du kommer ikke til at sætte penge til på en lejlighed i Malmö, priserne går kun en vej. Der ud over er det vel ikke en evt lejers problem, hvordan du har anskaffet dig din bolig. Har du et lån, ja så er det vel dit lån, og ikke andres. Du lejer vel din bolig ud til den hyra som er gældende + omkostninger såsom el/telefon/i-net osv. Hvis du mener at din lejer skal finansiere din bolig, ved at betale afdragne på dit lån, så kan jeg anbefale dig at ringe til din bank, og bede dem om at sætte det månedlige afdrag op til det dobbelte i udlejningsperioden - smart ikke? ;) Held og lykke med det, og god rejse :th2:
Guest Supermule Besvaret August 17, 2005 Rapporter Besvaret August 17, 2005 Skal vi ikke blande os udenom hinandens salgsindlæg??? Det må være op til folk selv om de vil leje eller ej...
Guest carspar Besvaret August 18, 2005 Rapporter Besvaret August 18, 2005 Og i de fleste bostadsrätte foreninger kan den så max udlejes i 2 gange 1 år, ialt i 2 år, så skal den sälges eller ejeren skal selv flytte ind i den igen. Det kan dog afvige men det er sådant lidt standard.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu