Troldspiret Skrevet August 25, 2005 Rapporter Skrevet August 25, 2005 Hej alle. Nu har jeg taget en tilfældig adresse i Malmø og beregnet rejsetiden til Rådhuspladsen. Via Michelin = 39 minutter Map24 = 23 minutter Krak = 27 minutter Den københavnske infrastruktur taget i betragtning, er naturligvis ingen af disse beregninger realistiske (lad os lege, at turen foregår kl. 3 om natten). Nogen som har et bud på Michelins kæmpe afvigelse?
Guest Supermule Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Microsoft Autoroute siger 31 min og 40,8 km fra Centrum af Malmø (triangeln) til Rådhuspladsen. Tager via Michelin højde for tidspunkt på dagen??
Homer Besvaret August 25, 2005 Rapporter Besvaret August 25, 2005 Vil nok mene at Michelin er mest realistisk hvis færdselsloven skal overholdes... :)
Troldspiret Besvaret August 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 26, 2005 Nå drenge. Efter at have tastet flere ruter ind som jeg kender IRL (af varierende længde, mellem forskellige landsdele osv.) er jeg kommet til følgende: Michelin - Bruger konsekvent en hel del mere tid end i virkelighedens verden. Krak - Tre indstillinger. Langsom = Hvis svigermor sidder på bagsædet med et skarpt øje på speedometeret og ikke undlader en hvas kommentar hvis det sniger sig en ½ km/t over det tilladte. Men stadig er det hurtigere end Michelin. Middel = Som de fleste vel kører. Liiiige en sjat over (man skal jo tænke på fejlvisningen, det går jo osse ned ad bakke osv.) Hurtig = Jeg har en motor og jeg er ikke bange for at bruge den. Desuden arbejder min bror i "Dæk og Fælge"...if ju katsj maj drift? Map24 = Samme som Krak (hurtig). For øvrigt Beslutningen om at flytte ER taget og er igang med det indledende benarbejde. T
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu