Fedtmule Skrevet September 14, 2005 Rapporter Skrevet September 14, 2005 Hej Har læst en del igemmen om nogle banker herinde. Men synes aldrig BG bank bliver nævnt. Går med tanker om at flytte men ikke fast besluttet endu Er godt træt af min BG bank nu da de skifter rådgiver hele tiden uden man får noget at vide før man selv kontakter dem og opdager det. Men nogen der ved om de har samme ordninger som Nordea og Danske bank samt SEB som i skriver om?? Mvh Morten
Persson Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Uden at vide det præcist, går jeg udfra at de har samme ordning som Danske Bank da BG Bank er en del af Danske Bank koncernen ?!
Miriam Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 BG bank, hjemme hos os hedder den spanking banken...Vi havde den da vi flyttede over, men det fungerede bare ikke. Vi er selv skiftet til SEB og har aldrig været mere tilfreds.
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Kunne da godt tænke mig at høre lidt flere detaljer om det der spanking... Lyder som en interessant bank må man sige.... ;) BG bank' date=' hjemme hos os hedder den spanking banken...Vi havde den da vi flyttede over, men det fungerede bare ikke. Vi er selv skiftet til SEB og har aldrig været mere tilfreds.[/quote']
Miriam Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Ja det kunne jeg tænke mig du kunne :-)
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Hmmm, det lyder som om vi har mødtes på et tidspunkt ;) Ja det kunne jeg tænke mig du kunne :-)
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Hmmm... Det tlfnr jeg har på dig, er det noget der stadig virker??? HÆ HÆ......
Miriam Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Og nu bliver folk slet ikke interesserede i hvad du vil.....men ja :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu