bal Skrevet September 21, 2005 Rapporter Skrevet September 21, 2005 Vi har boet i Sverige i et års tid, og det har vi været meget glade for. Og vi har brugt Øresundsdebatten meget. Jeg har fået arbejde i Sydney i Australien, og nu mangler vi et sted at opmagasinere vores ting et årstid eller to. Er der nogen af jer, som kender nogen som har et lagerrum, kælder, hvor vi kan have nogle ting stående? Vi regner med at skulle bruge i alt 10 m2, og vi har søgt hos opmagasineringsfirmaer - de er lige dyre nok. Vi vil selvfølgelig betale for at have det opmagasineret. Er der nogen som kan hjælpe? mvh Lisbeth & Brian e-mail: vagnambro@telia.com
willerup Besvaret September 21, 2005 Rapporter Besvaret September 21, 2005 Vi har boet i Sverige i et års tid, og det har vi været meget glade for. Og vi har brugt Øresundsdebatten meget. Jeg har fået arbejde i Sydney i Australien, og nu mangler vi et sted at opmagasinere vores ting et årstid eller to. Er der nogen af jer, som kender nogen som har et lagerrum, kælder, hvor vi kan have nogle ting stående? Vi regner med at skulle bruge i alt 10 m2, og vi har søgt hos opmagasineringsfirmaer - de er lige dyre nok. Vi vil selvfølgelig betale for at have det opmagasineret. Er der nogen som kan hjælpe? mvh Lisbeth & Brian e-mail: vagnambro@telia.com Jeg synes at i skal tænke lidt over hvad i får for pengene hos et firma. Det er måske mange penge, men det er ikke dyrt - hvis i forstår:-) Hvis i har det opmagasineret hos venner, og bekendte, kan i løbe ind i probs med hvad forsikring dækker, eller ikke dækker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu