splint Skrevet September 28, 2005 Rapporter Skrevet September 28, 2005 Som overskriften siger, så er jeg på vej til Sverige. Vi flytter den 3. januar, efter en god gang tømmermænd. I forbindelse med købet af et "andelsrækkehus" i Oxie, nærmere betegnet Fajansvägen, så kunne jeg godt tænke mig at høre fra andre. Er der nogle som kender til netop dette område. Er det godt eller skidt. Det skulle jeg måske have spurgt om inden jeg skrev under, men det så fredeligt ud. Hvad er jeres kommentar. Hilsen Splint/ Jesper
BS Besvaret September 28, 2005 Rapporter Besvaret September 28, 2005 Tillykke med det. Et stort skridt som i ikke vil fortryde (tror jeg ihvertfald). Har ikke noget personligt kendskab til Oxie men der er flere herinde der skriver de synes godt om byen så tror ikke i har gjort helt i nælderne :th2:
Maria Besvaret September 30, 2005 Rapporter Besvaret September 30, 2005 Hej. Bor selv på Fajansvägen, og er rigtig glad for det. Her er som regel stille og roligt, og vi har kun mødt flinke mennesker.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu