Jump to content

Hvor skal man bo i Malmö? -Svaret är Lindeborg

Recommended Posts

Skrevet

Hej For tilfäldet fremragende (tæt på Malmö syd) och senare high cash-flow (se bare på tomten ved siden af - hvo citytunneln bygges). Lindeborg bliver mere og mere populär - inte mindst hos sveske medborgere fra Göteborg og Stockholm, - tætheden til både Malmö och Köbenhamn som fordel. Kommer sälv från Göteborg (gift med dansker). Vi var inte i tvivl - Lindeborg er OMRÅDEN i syndre Sverige. Välkommen till Sverige, danskar medborgere - och unskyl mit dårligare dansk.

Guest Supermule
Besvaret

Jaaaa.... Det kan der jo være delte meninger om. Regner du i penge, så tror jeg du skal ud af Malmø for at hitta guldet... Og jeg personligt flytter ALDRIG ind til Malmø. jeg vil ha' lys, udsigt, luft og ikke mindst min bil i fred.... ;)

Besvaret

Har selv boet i Lindeborg i 3,5 år og er yderst tilfreds Sker en masse her og om nogle år står citytunneln klar og dermed har man en sation (HYllie) et par hundrede meter væk. + en ny bydel der langsomt vokser frem. Har svært ved at se at priserne her skulle falde, tvætimod. Og så har man Ilva, Bauhaus, Biltema og mange andre store varehuse lige rundt om hjørnet. Eneste der mangler er et stort (billigt) supermarked

Guest ThomasO
Besvaret

Hej Polle. Kul du lige giver din mening til kende. Altid rart at vide lidt om lokalområderne. Og du skriver da bedre dansk end vi fleste skriver svensk... velkommen til forummet Polle. ;)

Besvaret

har pt en bostadsrett( rækkehus) til salg i lindeborg 117 m2 5 værelser - 6828 pr. måned - andelen koster 995.000 ring ( 0046) 40130714

Besvaret

rækkehus til salg har pt en bostadsrett( rækkehus) til salg i lindeborg 117 m2 5 værelser - 6828 pr. måned - andelen koster 995.000 ring ( 0046) 40130714

Besvaret

Vi kiggede i Lindeborg men det var for dyrt i forhold til hvad man fik for det, 72 Kvm 795.000SEK, Hyra 4000 SEK. Oxie 107 Kvm 445.000 SEK Hyra 5900 Sek jeg syntes ikke at valget var svært, vi ligge 5 min i bil fra Svågertorp med Bauhaus osv. ellers ligger der alt vi har brug for her i byen(indkøb osv.)

• 3 weeks later...
Besvaret

parkering problemet er bara at så skal man betale for parkering ved svågertorp , bor man i lindeborg, kan må gå til stationen på få minutter, - og spiller for parkeringsafgift når man skal på arbejde

• 2 months later...
Besvaret

lindeborg er (relativt) dyrt det er korrekt at lindeborg sammenlignet med oxie er relativt dyrt. Men den klare fordel ved lindeborg er, at man som studerende uden penge til bil, kan komme meget let til kbh

Besvaret

Det er selvfølgelig rigtigt, og det var af samme grund vi kiggede i Lindeborg. Men mon ikke at det mer beløb du afdrager med om mdr. æder det du ellers vil spare? Det skal siges at man godt kan tage toget fra Oxie, det tager 13 min. fra Oxie til Malmø C. i tog.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...