Elong/støvring Skrevet October 2, 2005 Rapporter Skrevet October 2, 2005 Hej Jeg har lige sidet et par timer og læst omkring diverse regler, osv omkring det at flytte til sverig, men har ikke helt forstået det med at købe lejlighed, håber i kan hjælpe! Jeg forstår det på den måde at man betaler Eks. 1500000 til sælger og afgiften er så 7000 om måneden, vil det så sige at man betaler en eller anden form for "leje" pr månede, plus afbetaling til banken på det lånte beløb til sælger? Vil gerne ha det skåret lidt ud :th2: Anders
Guest Trine Besvaret October 2, 2005 Rapporter Besvaret October 2, 2005 Anders, jeg har sendt dig en PM, check din skærm i højre hjørne;) Og iøvrigt er svaret på dit spm, ja du betaler afgift til foreningen samt afvikling af dit lån til banken. Så det er både og... Afgiften er en form for fællesudgifter, det er en lukket forening så du betaler ikke penge til en udlejer der tjener på det. Afgiften går til vedligeholdelse, driftsudgifter og evt afvikling af foreningens lån.
Elong/støvring Besvaret October 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2005 jeg takker, tror jeg skal læse det efter en gang natte søvn, så fatter jeg nok lidt mere :D Sov godt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu