Jette Skrevet October 5, 2005 Rapporter Skrevet October 5, 2005 Hej, Er der nogen af jer der har kendskab til helsekost forretninger i Malmö området og eventuelt priser i forhold til Danmark? På forhånd tak. :)
BS Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Hej, Er der nogen af jer der har kendskab til helsekost forretninger i Malmö området og eventuelt priser i forhold til Danmark? På forhånd tak. :) Jeg er ikke helt 100 men mener der ligger en i Jägersro centeret når man går ind fra den store p-plads.
Guest Trine Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Hej, Er der nogen af jer der har kendskab til helsekost forretninger i Malmö området og eventuelt priser i forhold til Danmark? På forhånd tak. :) Jeg synes de ligger overalt. Der ligger en i Limhamn hovedgade, jeg har set en i Mobilia..
Jette Besvaret October 6, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 6, 2005 Prisniveau vitaminer og mineraler Mange tak - det lyder dejligt. :p Kender I noget til prisniveauet? Jette
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu