Elong/støvring Skrevet October 5, 2005 Rapporter Skrevet October 5, 2005 Hej Folkens. Kæresten og jeg er lige inde i en snak/diskution omkring alt det med transporten når vi rykker "over der", det vil uden tvivl blive for dyrt med 2 vogne over broen. Vi møder begge kl 7 om morgen, men arbjder henholdvis i sydhavnen & søborg, problemt opstår da først når vi skal ha vores barn i pasning, da jeg selv kan styre mine arbejdes tider på grund af mit arbejde, hvor min kæreste SKAL møde kl 7, hun har fri kl 15 og jeg 16-18 stykker, det mest oplagte er at jeg aflever, og hun henter, men hun frygter(forstågeligt nok) at hun skal op kl 4 hver morgen for at nå det med det offenlige, og det magter man sku ikke som nybagt forældre. Det lyder måske mærkeligt, men er noget vi snakker MEGET om Nogen der har ligene situration som de har en løsning på, så skriv gerne :th2:
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Jeg kan kun sige at vi har 2 biler med 2 pendlerbizz'er.... Vi kan ganske enkelt ikke undvære det at køre i 2 biler hver morgen. Det skal så lige siges at jeg arbejder MEGET hjemmefra, så der er det jo nemt...
Elong/støvring Besvaret October 5, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2005 det med arbejdet har meget at sige! Hvad ligger jeres bil budget på pr månede med 2 biler?
Guest Supermule Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Uha... Vi bruger nok omkring 11500DKK med brobizz'er og benzin... Så kommer evt finansiering oveni...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu