splint Skrevet October 6, 2005 Rapporter Skrevet October 6, 2005 Hej alle sammen Jeg ved ikke lige om en knallert 45 hører under denne kategori, men placerer den alligevel her. Eftersom vi snart flytter til Sverige, så kunne jeg godt tænke mig at høre om det er muligt at medbringe sin knallert til Sverige uden at der skal ske de helt store ændringer. Er der nogle der ved noget om dette emne. Hvad siger den svenske lov og hvordan er det med forsikringen osv. Kan man bare omregistrere en sådan sag. Venlig hilsen Splint
fisker Besvaret October 6, 2005 Rapporter Besvaret October 6, 2005 Ja til syn med den. Da der er nummerplade på, skal den til et registrings syn. så er den ulovlig kan det ikke betale sig. og det koster vel det samme som når man importere motorcykler? nogle der kender prisen der? valgte selv at købe en 150 cc scooter i stedet til 25000 svenske fra ny, kunne bedre svare sig, end at sætte skiver på den gamle 45 knallert. Jacob P.s giver 2400 kroner i trafik forsäkring i den dyreste zone. for motorcykel scooter.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu