Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Jeg er blevet enig med mig selv at lave et større projekt har fået en meget god ide til det danske marked, men jeg har brug for en webdesigner der kan sit kram. Inden jeg smider projektet ud til en proffessionel så ville jeg lige spørge en herinde, om han/hun kan klare jobbet og tjene de penge det koster at få den lavet. Men jeg kunne også være flink og sige...lad os være partnere og måske leve af ideen, måske ikke leve men tæt på kommer an på succeen. Jeg er åben overfor alle ideer. Men tag kontakt med mig hvis du tør og gider at hoppe i et større projekt enten som partner eller bare tjene penge. Skriv på min mail tak eller svar herinde. Vh Jack

Guest Supermule
Besvaret

Jeg lægger gerne en side til.... tjek www.danaconsult.com og kig dig lidt omkring... For prisen kan vi altid handle om det... Så kan du altid ringe til mig på 60105626...

Besvaret
Hejsa' date=' jeg ved ikke noget om html...mangler bare en webdesigner til at lave siden... men jeg kan afsløre siden skal ligne noget ala dba.dk... :)[/quote'] Nok en god ide at sætte dig sammen med en web designer, samt en planlægger for det involvere både database programering og dynamisk side programering og det er næppe html du er ude efter, nok nærmere asp eller php
Guest Tom Alf Ahasverussen
Besvaret

Hardcore Webprogrammør Har selv lavet større portaler i PHP.. Se blandt andet www.e-guiden.dk Hvis du er interesseret kan du kontakte mig på tom(snabela)tomdata.dk Bor selv i malmø, hvis du ledte efter en der specifikt bor ovre på den anden side af sundet. Med Venlig hilsen Tom Ahasverussen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...