Guest Palle... Skrevet October 12, 2005 Rapporter Skrevet October 12, 2005 Hejsa Er der nogle der ved om de er gået igang med sidste etape af byggeriet på Ön ? Altså, efter "de skrå" blokke. Jeg ved man har lavet fundamentet, eller ihvertfald stabiliseret det, og spørgsmålet er så om de er gået igang med at bygge ?
Jette Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Hejsa Er der nogle der ved om de er gået igang med sidste etape af byggeriet på Ön ? Altså, efter "de skrå" blokke. Jeg ved man har lavet fundamentet, eller ihvertfald stabiliseret det, og spørgsmålet er så om de er gået igang med at bygge ? Hvem er bygherre? Er det på spidsen af Ön? Jette
Guest Palle... Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Hvem er bygherre? Er det på spidsen af Ön? Det er også lige præcis det jeg gerne vil vide, og ja... det er på spidsen af Ön. Jeg har dykket derude en del gange, og har set hvordan man har fyldt op (primært under vand, da en stor del af Ön var undermineret med vand). Nu vil jeg bare gerne vide hvor og hvornår der bygges.
Guest Trine Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Jeg har ikke set noget om byggeri på nordsiden bag Costa del Sol, men de er ved at starte op på grunden ned mod havnen overfor Friskis og Svettis. Mener bestemt der er Bjurfors men kan ikke lige hitte det på deres hjemmeside. http://www.hemnet.se/a.asp?id=3081883&q=1&s=4 har kun hørt om det her...
Jette Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Det er også lige præcis det jeg gerne vil vide, og ja... det er på spidsen af Ön. Jeg har dykket derude en del gange, og har set hvordan man har fyldt op (primært under vand, da en stor del af Ön var undermineret med vand). Nu vil jeg bare gerne vide hvor og hvornår der bygges. Jeg har fulgt med på diverse nye ting via www.malmo.se under bygge og bo, så du kan måske finde noget der. Jette
Jette Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Det er også lige præcis det jeg gerne vil vide, og ja... det er på spidsen af Ön. Jeg har dykket derude en del gange, og har set hvordan man har fyldt op (primært under vand, da en stor del af Ön var undermineret med vand). Har det haft nogen betydning for de bygninger der er ude på Ön? At der har været undermineret af vand? Jette
Guest Palle... Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Har det haft nogen betydning for de bygninger der er ude på Ön? At der har været undermineret af vand? Jette Ikke umiddelbart. Det var 20-25 meter ind. Dvs under "vejen" ud til spidsen. Rent faktisk var der fare for at denne vej ville ryge i havnen, men den risiko er nu væk. Derfor kunne man ikke gå igang med at bygge får dette problem var løst, man kunne f.eks. ikke køre maksiner derud.
Jette Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Ikke umiddelbart. Det var 20-25 meter ind. Dvs under "vejen" ud til spidsen. Rent faktisk var der fare for at denne vej ville ryge i havnen' date=' men den risiko er nu væk. Derfor kunne man ikke gå igang med at bygge får dette problem var løst, man kunne f.eks. ikke køre maksiner derud.[/quote'] Tak for info det er godt at vide :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu