Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Er det nogen af jer som har prøvet at få lavet en extra nøgle til deres bil? den ene nøgle til min Audi en bortkommet, så der skal self. laves en ny med det samme, men er der nogen som ved hvordan det rent praktisk forgår? kan man bestille en ny nøgle ud fra den man har, jeg mener der står et lille nr på min, eller skal de bruge nøglen og få lavet en kopi af den? jeg kan allerede nu tænke mig at det koster ½ milliard at få lavet, men jeg skal bruge 2 nøgler til slæden, så der er ikke så meget og rafle om der.

Besvaret

Vi fik lavet en ekstra nøgle til en Mercedes, det kostede vist omkring en tusse plus omkodning af alle eksisterende nøgler. Ved ikke om de bestilte den udfra nøglen eller chassis nummeret eller hvad.

Besvaret

Hej du Tag ned Audi forhandler og giv ham chassis nummeret, så skal de nok sørge for at du får en ny nøgle.Dog skal du ikke regne med at den er billig. Det er ikke sikkert at låsene skal omkodes, da det kommer an på om der er startspære chip/ sender i nøgle. Hilsen Splint

Besvaret

Du skal jo også tænke på at den bortkommede nøgle skal blokeres i bilen, så hvis den "dukker op" afviser bilen den. Jeg fik en pris på en Mercedes nøgle på et tidspunkt, 2500SEk + omkodning. (Ellers godkender bilen ikke nøglen, og den afvises)

Besvaret
Assa-abloy og Ruko kan lave dem billiger. Jeg ved de laver dem men ved ikke om de laver til private. Det skal man måske undersøge.
...men de kan ikke lave dem hvis der er startspærre indbygget i nøglen...
Besvaret
...men de kan ikke lave dem hvis der er startspærre indbygget i nøglen...
Tro mig sådan et låse firma har alt :) det er kun fantasien der sætter grænserne hos dem . For i øvrigt det danske låse firma Ruko blev købt af Assa-abloy.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...