Admin Skrevet October 14, 2005 Rapporter Skrevet October 14, 2005 Hvor er det dog godt vejr at holde ferie i :D Og så fik vi skod tråden væk fra forsiden.
Guest Trine Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Fantastisk, har du stadig båden i vandet?
Admin Besvaret October 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2005 Fantastisk' date=' har du stadig båden i vandet?[/quote'] Jep, jeg har også været ud og sejle en del og skal også ud idag, hvis der kommer lidt vind senere. Jeg regner med atden ryger på land i slutningen af måneden.
Guest Trine Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Jep' date=' jeg har også været ud og sejle en del og skal også ud idag, hvis der kommer lidt vind senere. Jeg regner med atden ryger på land i slutningen af måneden.[/quote'] Misundelse er en grim ting... meen god tur.
BS Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Hvor er det dog godt vejr at holde ferie i :D Ja -32 og høj sol....kan man ønske sig mere :th2: Er glad på jeres vegne over jeres efterårsvejr!
Guest Palle... Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Der er booket tee-off både lørdag og søndag ... det gode vejr skal absolut udnyttes :o)
Johan Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Hvad giver du for at spille golf, og hvor har du booket tid???
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu