Kress & Betina Skrevet October 21, 2005 Rapporter Skrevet October 21, 2005 Sikkert for Kong Knud, men hvem kontakter man når man flytter til Sverige og skal køre til Danmark hver dag?? Vi regner med at flytte her snart! Skal vi kontakte vores skatteforvaltning i den kommune vi bor i nu? Har hørt at der er et skattecenter tæt ved broen som har helt styr på det! Vi vil gerne vide hvad vi præcis skal af med om mdr. i bropenge, når fradrag og det hele er trukket fra!! Betina
Guest Kong Knud Besvaret October 21, 2005 Rapporter Besvaret October 21, 2005 Dette indlæg må da være en joke?!?
torben Besvaret October 21, 2005 Rapporter Besvaret October 21, 2005 Sikkert for Kong Knud, men hvem kontakter man når man flytter til Sverige og skal køre til Danmark hver dag?? Vi regner med at flytte her snart! Skal vi kontakte vores skatteforvaltning i den kommune vi bor i nu? Har hørt at der er et skattecenter tæt ved broen som har helt styr på det! Vi vil gerne vide hvad vi præcis skal af med om mdr. i bropenge, når fradrag og det hele er trukket fra!! Betina http://pendler.scanianet.dk/
BS Besvaret October 21, 2005 Rapporter Besvaret October 21, 2005 Sikkert for Kong Knud.... Hvis i selv godt er klar over det er skrevet og svaret mange gange hvorfor så ikke bruge lidt tid på at bruge søgefunktionen? det kunne jo ske i fik lidt ekstra viden også. Men ok. Jeg kontaktede først min bopæls kommune i dk og siden hen har jeg haft kontakt til den kommune jeg arbejder i. Søge funktionen... Søge funktionen :th2:
Guest Supermule Besvaret October 21, 2005 Rapporter Besvaret October 21, 2005 Husk lige at byde folk velkomne hertil det fantastiske forum....;) Velkommen til folkens! Hvis i søger på emnet, har det været oppe 1.000.000 gange... Er i i tvivl, så kontakt Nils herinde fra... Han er vores skatteekspert... :)
Kress & Betina Besvaret October 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2005 Takker for svarene!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu