Homer Skrevet November 1, 2005 Rapporter Skrevet November 1, 2005 Blot et tip til alle dæk- og fælghungrende... Jeg har købt vinterdæk og Nuvolari (kopi)fælge til min S6'er hos et tysk firma http://www.mbautodesign.de/ Prisen var ca. det halve af prisen hos en dansk/svensk Audi-forhandler, og ca. 25% billigere end daeckonline m.fl. De leverer til døren med fragtmand - ca. 2 ugers leveringstid, og alt klappede perfekt!
csa Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 var det over ebay eller var det direkte hos dem?
Homer Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Jeg fandt dem på Ebay, men købte direkte... Skulle bruge andre størrelser end dem der lige var på Ebay...
Peter H. Besvaret November 2, 2005 Rapporter Besvaret November 2, 2005 Homer: Grr :):) du ved jo at du skal köbe däk og fälge hos os :):)
Bjarne233 Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 Lyder lækkert Peter :) Hvad koster 4 stålfælge og vinterdæk (%pigge) til en Lupo -05 (3L) ??? Hva ? Hva ? Hva ? :) hehe
Homer Besvaret November 3, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 3, 2005 Homer: Grr :):) du ved jo at du skal köbe däk og fälge hos os :):) Jamen det skal jeg da - hvis du er billigst.. Men det er du jo ikke!!!
Guest Mogens Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 Dæk købes... du ved jo at du skal köbe däk og fälge hos os OK - jeg skal bruge eet eller 2 stk Michelin Pilot Primacy 235/45 x 17 W til min BMW 530d. Pris ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu