Guest Palle... Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Iøvrigt kan du indløse min øl' date=' jeg kommer ikke med.[/quote'] Er det et løfte ?? Hehe.... sikke da en skam.... men, det er ok hvis du alligevel ikke kan holde til det.... Tak for øl
Johan Besvaret November 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 9, 2005 Tak for hjælpen, vi ses til Jan :)
Toft Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Iøvrigt kan du indløse min øl' date=' [b']jeg kommer ikke med. WHAT?!? Kvajebajer det der, Moerke?
Guest Trine Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 WHAT?!? Kvajebajer det der, Moerke? kvajebajer for hvad?
Guest Trine Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Er det et løfte ?? Hehe.... sikke da en skam.... men' date=' det er ok hvis du alligevel ikke kan holde til det.... Tak for øl [/quote'] Ja, det ikke ikke en trussel ihverfald. Du må klare Heartbreaks fristelser uden mig denne gang, håber du overlever. (bogstaveligt talt:lol: )
Toft Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 kvajebajer for hvad? Udeblivelse uden grund du! Det var lige godt skrapt...
claus Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Ja' date=' det ikke ikke en trussel ihverfald. Du må klare Heartbreaks fristelser uden mig denne gang, håber du overlever. (bogstaveligt talt:lol: )[/quote'] Skulle du lige nævne det sted igen :p
Guest Trine Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Skulle du lige nævne det sted igen :p Hov det var ikke mig der startede, det står da i invitationen til julefrokost...
claus Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg magter ikke det sted igen...... bare tanken om dem der lavede karaoke giver mig kvalme ;)
Guest Palle... Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg magter ikke det sted igen...... bare tanken om dem der lavede karaoke giver mig kvalme ;) Var du med ?? hahaha :th2:
claus Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Ja Palle kan da godt forstå hvis du ikke kan huske så meget andet end det der foregik i baren ;)
Miriam Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg syntes nu at det var årets "fedeste" indslag, det er sku længe siden jeg har grint så meget :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu