Johan Skrevet November 10, 2005 Rapporter Skrevet November 10, 2005 Hvis der er nogen der falder over "Dr.Pepper Cherry", eller "Dr.Pepper Vanilla" må i MEGET gerne sige til.......... :th2:
Johan Besvaret November 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2005 ...Til.... Hvor hvor???? Og ni skal du ikke sige Thule.................. ;)
skallstorp Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Dr. Pepper er vel cherry !? De kan vel købes i enhver udenlandsk butik. Prøv området omkring Mølletorget eller i Rosengården. Der har jeg da set dem i sommer
Johan Besvaret November 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg mener ikke at det er cherry smag, det minder vel mere om marcipan eller noget. Men det er 2 helt nye smage og det er derfor at jeg er på udkig efter dem
Guest Palle... Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg mener ikke at det er cherry smag' date=' det minder vel mere om marcipan eller noget. [/quote'] Det rigtige svar er: svesker...(ikke at forveksle med svensker) Johan, har du flere spørgsmål ?? hahaha
Johan Besvaret November 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2005 Nej vel..........???? Det forklare selvfølgelig den eksplosive afføring........ :)
BS Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Hvor hvor???? Og ni skal du ikke sige Thule.................. ;) Jo Men mener faktisk også du kan få den i lufthavnen i sdr. strømfjord :th2:
Johan Besvaret November 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jo Men mener faktisk også du kan få den i lufthavnen i sdr. strømfjord :th2: Det husker jeg lige næste gang jeg kommer forbi LOOOOOL Meeeen hvis du lige kommer forbi på vejen til Julefrokosten må du da gerne købe et par med af begge.............. :th2:
BS Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Tja jeg vil da sige at en flyver og en lufthavn er en forudsætning for at jeg kommer med til julefrokosten :th2:
Johan Besvaret November 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2005 Inussiarnermik inuulluaqqusillunga Prosit..... :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu