NUT´Ztoys Skrevet November 18, 2005 Rapporter Skrevet November 18, 2005 Hej. Jeg overvejer at investerer i en Audi 2.5 TDI avant fra 02. Jeg har dog set herinde, at der er flere der har haft dårlige erfaringer med lige den model. Er der generelle problemer med den , og bør man finde en 4 cylinderet model istedet? Forventer at skulle køre fra Skurup eller der omkring. Hilsen Dan
Guest Trine Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Hejsa Vi har en 2,5 V6 TDI Quattro (180 hk) fra 01. Det er de gamle modeller af den lille motor (150 hk vist nok eller 155) der har været problemer med topstykket på, aldrig den store. Ved ikke lige hvilken en du taler om, men om ikke andet så er der ikke problemer med 02. Den kører fantastisk kan kun anbefale den.
tommy_h Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Mørke> Ja den køre fantastisk når den kan starte :D Kunen ik dy mig ;)
Guest Trine Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Mørke> Ja den køre fantastisk når den kan starte :D Kunen ik dy mig ;) Ja det var også fristende kan jeg godt se... For de uindviede så har jeg haft en periodisk el-fejl der har givet mig startproblemer.. men sådan er biler nu engang og det er ikke generelt for den model eller noget. Derfor nævnte jeg det ikke... og idag er det iøvrigt 4 uger siden den ikke ville starte sidst:) Det er vist som at have overstået 7 års krisen:lol: SKÅL
NUT´Ztoys Besvaret November 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2005 Den står til 163 hk. Har læst om div startproblemer, uha......... Hvad er det med topstykke på den "lille" ? Er det noget man skal undersøge generelt, om det er repareret eller skiftet? Hvad går den i snit på literen, ca? Vel og mærke når man kører pænt, som jeg jo gør...
Guest Trine Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Den står til 163 hk. Har læst om div startproblemer, uha......... Hvad er det med topstykke på den "lille" ? Er det noget man skal undersøge generelt, om det er repareret eller skiftet? Hvad går den i snit på literen, ca? Vel og mærke når man kører pænt, som jeg jo gør... Min øresnegl har lige fortalt mig at det er modellen med 150 hk der har haft problemer og den er før 2001. Den med 155 hk, 163 hk og 180 hk er der ikke noget med. Det er topstykket der går og når det sker ødelægger den motoren. Det er ret dyrt men som sagt hold dig fra 150 hk modellen så er det ikke et problem. Har ikke hørt om andre med samme problem som mig. Audi har haft store problemer med at løse det så det er helt sikkert ikke et gængs problem. Vores kører omkring 13 på literen. Men den er med quattro og altid klimaet tændt det trækker lige lidt ekstra brændstof.
NUT´Ztoys Besvaret November 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2005 Super :th2: :th2: Tak for hjælpen Hilsen Dan
Peter H. Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Ja de nye Audiér spiller max.. det gör alle tysker :):)
Guest ThomasO Besvaret November 18, 2005 Rapporter Besvaret November 18, 2005 Jeg var en af dem der advarede imod 150HK TDIeren. Har en bekendt der arbejdeder "et sted" i sydtyskland, og kunne bekræfte at det var rigtigt galt med dem. En rigtig klogeåge herinde ville så have at vide hvad jeg mente med det, men jeg kan jo ikke kompromitere min kammerats job. Og nej det var ikke bare en forhandler jeg snakker om vel... Hvis man er lidt snu og læser imellem linierne, kan man jo gætte sig til hvad han nok laver ??? 150HK=Hands off... 165 + 180 hk er ikke ramt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu