bluee Skrevet November 25, 2005 Rapporter Skrevet November 25, 2005 Nogen der ved om et Svensk AB kan delvist eje et dansk ApS ? Nogen der kender noget svensk site a la: http://www.offshoreconsult.dk/core.asp?id=svensk med opsætning af UK som har Svensk fililal ?
Guest carspar Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Et Svensk AB kan sagtens eje et ApS helt eller delvist (så er det jo del-ejer med andre anpartshavere) eller nöjes med at have en filial i DK i stedet for at bruge penge på et selskab. Men det afhänger meget af mange ting blandt andet om hvorfor dette, er det af henyn til selskabsskat? Du kan også starte (det er meget billigt i opstartomkostninger) et engelsk Ltd. Men du skal nok have en del kendskab til regnskabslovene i EU eller köbe dig til denne ydelse. Jeg kender ikke til den hjemmeside du nävner.
Michael Rasmussen Besvaret November 25, 2005 Rapporter Besvaret November 25, 2005 Hvis du ønsker kan jeg såtte dig i kontakt med min danske advokat, som kender alt til ltd. reglerne.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu