Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, så prøver jeg lige at lave et indlæg for at se om det funker. :new: Jeg er på udkig efter om der er nogen der spiller innebandy herovre, og måske tilfældigvis gør det i Auora?-hallen ved Eriksfält? Har boet her i 2 mdr. og nu vil jeg godt i gang med at røre mig. Har spíllet i 2 år i DK, og det er jo nærmest nationalsport herovre, så jeg ved det er muligt at spille det næsten alle steder. Spøgsmålet er så bare ambitionsniveauet og mine knapt så gode svenskkundskaber... :o Men, kort og godt vil jeg gerne høre fra folk der kender nogle gode steder og måske selv går til det...

Besvaret

Jeg spiller noget badminton med en svensker der spiller innebandy over i Aura Hallan og jeg kan da lige høre om de mangler eller om han kan anbefale nogle klubber eller hvordan det nu fungere.

Besvaret

Jeg talte lige med ham svenskeren Martin, og han sagde at i bare kunne ringe til ham så kunne i jo komme ud og spille med det hold han spiller på og se hvordan det passer. Han er en fin fyr det forstår rigtig godt dansk og er nem at forstå, han har en dansk kæreste. Jeg sender nummeret på en privat message så hvis der er andre der er interreseret må de lige sige til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...