Toft Skrevet November 30, 2005 Rapporter Skrevet November 30, 2005 Nu har jeg jo aldrig været i Lund, men lørdag den 22/4-06 der spiller BOLT THROWER i Mejeriet. Så det er sten sikkert at jeg dingler med toget til Lund, og ser dem for anden gang på 10 dage... De spiller også på The Rock i KBH torsdag den 13/4-06 :th2: Og Karl Willetts er tilbage på vokal, det er simpelthen for stort! 2006 tegner allerede til at blive et genialt koncert år :D Er der nogen der er friske (der må sgu da snart være nogle af alle de nye der flytter over, der er til koncert og kolde vaser) ?? ;) www.boltthrower.com As daylight returns The fires of hope still burn Crawl through darkened light Sickened by the mournful sight Tears fall from eyes Not sure what has been done Sorrow creeps throughout my soul All is lost, none have won
BS Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Og hvilken musik genre bevæger vi os i her?
Toft Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Og hvilken musik genre bevæger vi os i her? Der er et link til deres website, hvor du kan se videoer, og høre mp3 filer ;) Men ellers, så er det en mild gang death metal. Bolt Thrower er synonym med "simple riffs der lyder overdrevet for fedt", fordi det fremføres på en hel unik måde, som kun Bolt Thrower mestrer. Bolt Thrower er et af de bands der ikke kan sammenlignes med andre bands (eller rettere; omvendt), de har deres egen lyd, deres egen niche.. Man skal nok være idiot som mig for at forstå det
BS Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Der er et link til deres website, hvor du kan se videoer, og høre mp3 filer ;) Men ellers, så er det en mild gang death metal. Bolt Thrower er synonym med "simple riffs der lyder overdrevet for fedt", fordi det fremføres på en hel unik måde, som kun Bolt Thrower mestrer. Bolt thrower er et af de bands der ikke kan sammenlignes med andre bands, de har deres egen lyd, deres egen niche.. Man skal nok være idiot som mig for at forstå det Ja jeg er jo så heldig at sidde på et kontroleret net hvor der ikke kan streames på nogen måder så mp3 og video'er er udelukket men tror jeg har en ide om hvad det er nu :th2:
Sanni Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Hmmm? Det er ikke dem, vi så på skærmen hos dig vel? For så er vi så klart klar!!! Godmorgen
Toft Besvaret November 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 30, 2005 Det er ikke dem, vi så på skærmen hos dig vel? For så er vi så klart klar!!! Godmorgen Godmorgen.. Nej, det var ikke Bolt Thrower vi så den anden dag der, det var Fish :)
Persson Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Men de minder meget om ... *gg*
Malezar Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Woah... Minderne kommer tilbage fra PumpeHuset og MTVs Headbangers ball optagelse af Boltthrower. Dang..jeg er nok i US på det tidspunkt ellers skulle jeg da med!
Totter Besvaret December 6, 2005 Rapporter Besvaret December 6, 2005 Bolt Thrower har i hvert fald altid haft fede covers på deres CD'er om det så er warhammer tegninger eller Delacroix malerier. Tak for "heads up" men det bliver nok på "the rock" hvis det altså bliver.
Toft Besvaret March 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2006 Yeeeeeees, KATAKLYSM er lige blevet opvarmning til BOLT THROWER koncerterne - hvor stort er det lige :D :th2: Kan simpelthen snart ikke vente længere til det bliver april... KLASSE
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu