Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg jo aldrig været i Lund, men lørdag den 22/4-06 der spiller BOLT THROWER i Mejeriet. Så det er sten sikkert at jeg dingler med toget til Lund, og ser dem for anden gang på 10 dage... De spiller også på The Rock i KBH torsdag den 13/4-06 :th2: Og Karl Willetts er tilbage på vokal, det er simpelthen for stort! 2006 tegner allerede til at blive et genialt koncert år :D Er der nogen der er friske (der må sgu da snart være nogle af alle de nye der flytter over, der er til koncert og kolde vaser) ?? ;) www.boltthrower.com

As daylight returns

The fires of hope still burn

Crawl through darkened light

Sickened by the mournful sight

Tears fall from eyes

Not sure what has been done

Sorrow creeps throughout my soul

All is lost, none have won

:fight:

Besvaret
Og hvilken musik genre bevæger vi os i her?
Der er et link til deres website, hvor du kan se videoer, og høre mp3 filer ;) Men ellers, så er det en mild gang death metal. Bolt Thrower er synonym med "simple riffs der lyder overdrevet for fedt", fordi det fremføres på en hel unik måde, som kun Bolt Thrower mestrer. Bolt Thrower er et af de bands der ikke kan sammenlignes med andre bands (eller rettere; omvendt), de har deres egen lyd, deres egen niche.. Man skal nok være idiot som mig for at forstå det :rolleyes:
Besvaret
Der er et link til deres website, hvor du kan se videoer, og høre mp3 filer ;) Men ellers, så er det en mild gang death metal. Bolt Thrower er synonym med "simple riffs der lyder overdrevet for fedt", fordi det fremføres på en hel unik måde, som kun Bolt Thrower mestrer. Bolt thrower er et af de bands der ikke kan sammenlignes med andre bands, de har deres egen lyd, deres egen niche.. Man skal nok være idiot som mig for at forstå det :rolleyes:
Ja jeg er jo så heldig at sidde på et kontroleret net hvor der ikke kan streames på nogen måder så mp3 og video'er er udelukket men tror jeg har en ide om hvad det er nu :th2:
Besvaret
Det er ikke dem, vi så på skærmen hos dig vel? For så er vi så klart klar!!! Godmorgen
Godmorgen.. Nej, det var ikke Bolt Thrower vi så den anden dag der, det var Fish :)
Besvaret

Bolt Thrower har i hvert fald altid haft fede covers på deres CD'er om det så er warhammer tegninger eller Delacroix malerier. Tak for "heads up" men det bliver nok på "the rock" hvis det altså bliver.

• 3 months later...
Besvaret

Yeeeeeees, KATAKLYSM er lige blevet opvarmning til BOLT THROWER koncerterne - hvor stort er det lige :love: :D :th2: Kan simpelthen snart ikke vente længere til det bliver april... KLASSE :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...