louisekarup Skrevet December 1, 2005 Rapporter Skrevet December 1, 2005 vi vil gerne ud og have bil nr 2 da det vil gøre hverdagen med barn meget lettere - vi har kigget meget på brugt samt nyt - men da vores fingre slet ikke vender til det med bil tror vi umiddelbart at det er bedst at købe nyt - hvis man skal have en billig diesel bil som heller ikke er vildt dyr at køre i, hva vil i anbefale - alt kan bruges... ja jeg håber i kan hjælpe - men i plejer sku at være så kloge på det her område
Guest Supermule Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 www.auto-haus.se de har en god lupo 3L... det bliver ikke billigere end det!!!
Guest Supermule Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 http://www.auto-haus.se/Auto-show.asp?ID=107
Kim H Besvaret December 1, 2005 Rapporter Besvaret December 1, 2005 En Citroen C3 i diesel udgave er temmelig økonomisk. I hvert fald i den nye 2006 udgave. Den årlige fordonsskatt vil med det (måske) kommende fradrag for partikelfilter ligge helt nede i nærheden af SEK 300 i de første 3 år. Find selv ud af mere på www.citroen.se
Peter H. Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Kim: troede ikke du kunne sige andet ind SKODA ..::::):):)
Kim H Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Kim: troede ikke du kunne sige andet ind SKODA ..::::):):) Fordomme er noget værre noget Peter H ;) Jeg har aldrig lagt skjul på, at det mærke som jeg til enhver tid kører i pr. definition er noget af det bedste - ellers havde jeg jo ikke købt - vel ... Men jeg er bestemt ikke mere religiøs end at jeg kan blive omvendt. De små nye Citroen-biler i diesel-udgave - og med partikelfilter - kan gå hen at blive de helt store salgshit, når/hvis de nye regler om svensk fordonsskatt bliver til noget.
Peter H. Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Kim: Jeg ved ikke hvad du hentyder til ?? men alle har da kunne läse at din ex skoda var det bedste i verden..:):)
Guest Supermule Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 SÅ!! i to.... Vi ved alle at TRABANT er den hurtigste, mest sikre og miljøvenlige bil der findes... Der er ikke andre der kører rundt i en bil der er lavet af tyske genbrugsdåser.... ;)
BS Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 En tidligere kollega havde en Toyota Yaris 1.4 turbo diesel (kan ikke lige huske hvad yota kalder deres diesel). Den kørte langt og billigt. Også tror jeg den kan anskaffes til en rimelig penge.
Kim H Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 En tidligere kollega havde en Toyota Yaris 1.4 turbo diesel (kan ikke lige huske hvad yota kalder deres diesel). Den kørte langt og billigt. Også tror jeg den kan anskaffes til en rimelig penge. Egentlig et rigtigt godt forslag - bare med den ulempe, at bilen ikke markedsføres i Sverige. Ved godt, at man bare kan købe i f.eks. Danmark - men hvad med service og reparationer i Sverige - for ikke at tale om videresalg, når den tid kommer.
BS Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Kim: Det anede jeg ikke. Kan godt se problematikken i videresalg osv.
Guest Supermule Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Nu har jeg haft toyota hele mit liv... Er egentlig ikke så imponeret af dem. Ganske pålidelige, men blottet for charme... :(
Guest ThomasO Besvaret December 3, 2005 Rapporter Besvaret December 3, 2005 Supermule hvis du nu lige holder tråden fri for det spam... og læser lige så meget som du skriver....:) :) ...så vil du straks erfare at der snakkes ikke om charmebiler her. Det er simpelthen ikke interessant alligevel. hvis man skal have en billig diesel bil som heller ikke er vildt dyr at køre i, hva vil i anbefale Der blev stillet et ganske konkret spørgsmål om, og der er Toyotas biler da et meget godt bud. Min bror havde en Avensis diesel fra 98, den var en tur i Norge og bagefter Italien på bilferie, før han kom i tanke om at gearkassen jo ikke lige havde nok olie på... den kom til at lyde lidt svagt mærkeligt, men den brød ikke sammen. Toyota er forholdvis billige og Avensis (forrige model) er kaldt Sveriges bedste brugtbil af Teknikens Värld. Vil nogen herinde vil påstå andet, end at den kandiderer til ganske fornuftigt køb? De er heller ikke ret dyre, og sikkert ret billige at forsikre også.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu