Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi har en ekstra VIP billet der giver 2 personer adgang til "utförsälljning" hos et tøj firma der hedder Abacus http://www.abacus-golf.com/ Det drejer sig om kollektionsprøver osv på "High end" vind-regntøj,fleece, pikeér, trøjer, bukser og shorts mm. der gives 60 - 80 % procent rabat!!! :th2: DET ER HER OG NU adressen er BERAGÅRDEN, DALBYVÄGEN, DALBY Det er kun mellem 11-14 og vi er der ca. 11:30 eller 11.45 så det er til den/de hurtige og spontane :D Ring til mig hvis i er interesseret så kan vi jo evt mødes der. mit nummer er: 31 71 00 30 smil fra christina

Besvaret
Ser meget interessant ud! Bare en del for sent... :cry:
Ja desværre...... kunne godt se det var rimelig meget "last minute" men det var jo værd at forsøge, hvis der var nogen der havde haft mulighed. Det var super fedt og billigt fx. t-shirts 50 kr sweatshirts 150 kr og windstopper jakker 300 kr (udsalgs pris på disse ligger på et par tusind kroner) så vi fik købt nogle julegaver :th2: Smil fra
Besvaret

hmm uanset om jeg havde haft tid og var på rette sted så tror jeg næppe jeg kunne skrue mig ned i kollektionsprøver som tit ligger i omegnen af str 36 :scared: Men godt i fik brugt en masse penge :th2:

Besvaret
hmm uanset om jeg havde haft tid og var på rette sted så tror jeg næppe jeg kunne skrue mig ned i kollektionsprøver som tit ligger i omegnen af str 36 :scared: Men godt i fik brugt en masse penge :th2:
ja ja :lol: selverkendelse er sku' en værdifuld egenskab.......Jeg kan sku' heller ikk være i en str 36 :rolleyes: men der var skam meget andet end bare kollektionsprøver. så som sagt var der noget for en hver smag og størrelse........ Men kan godt se at sådan en last minute ting havde været lidt svær at komme til helt fra Grønland!! smil fra
Besvaret
så som sagt var der noget for en hver smag og størrelse........ Men kan godt se at sådan en last minute ting havde været lidt svær at komme til helt fra Grønland!!
Hmm giv mig en uge så kan jeg være heldig. Umuligt at rejse impulsivt hjem heroppe fra på under 3 dage :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...