Jump to content

Søger hjælp ang. import fra england

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle sammen! 1. Jeg står og skal hente en bil i England. Er der nogle der ved hvordan det forgår med prøvenummerplader? 2.Og forsikring af bilen under vejs. Bilen skal købes af en privat. 3.Kan danske prøvenummerplader køre gennem frankrig og tyskland? Håber der er nogle der ude der kan hjælpe os med at løse problemet. MVH Maria

Besvaret

Tak for de hurtige respons. Det har vi ikke mulighed for! er der nogen som ved hvor man kan leje de SV prøve nr plader, vi betaler meget gerne ? MVH Maria

Besvaret

Jeg mener at man kan få fat i nogle EU prøveplader, jeg fandt det her på en hjemmeside(http://66.102.7.104/search?q=cache:Lry7cD2mf2oJ:asp.audi-club.dk/topic.asp%3Fwhichpage%3D-1%26TOPIC_ID%3D4921%26REPLY_ID%3D17521+EU+pr%C3%B8veplader+hvordan%3F&hl=da). "Du må gerne køre bilen hjem fra Tyskland, du kan leje EU prøveplader ved Dania Truck i Padborg koster ca. 1000 + moms. Nb. husk danske prøveplader, du må ikke køre på Eu prøveplader i Danmark, spørg ikke hvorfor, det er bare Danmark i en nøddeskal." Prøv at høre dem..........det kan jo evt. være at det også gælder i FR og UK

• 2 weeks later...
Besvaret

"Nb. husk danske prøveplader, du må ikke køre på Eu prøveplader i Danmark, spørg ikke hvorfor, det er bare Danmark i en nøddeskal."" Så derfor husk at tage færgen direkte fra tyskland til sverige :)

Besvaret

Ja, men når du nu ikke er "dansker" mere så må du GERNE køre igennem danmark på EU elelr tyske/engelske prøveplader.. specielt hvis du har svensk kørekort. Det er KUN danskere som ikke må køre på andet end danske plader i DK

• 2 weeks later...
Besvaret

berlin

Mij: Smid den op på en autotransporter.. Så er du fri for alle de tanker der :):)
har du en ide om hvor meget koster en tur med sådan en a.transporter fra berlin til malmo
Besvaret

Adnan: du skal nok regne med 5,000 sek + m og en uge lev tid.. Der er også nogle der gör det billigere, men så er det uden forsikring og så kan det jo väre lige meget... Ps. Pas på med at köbe biler i öst Tyskland :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...