Pam Skrevet January 10, 2006 Rapporter Skrevet January 10, 2006 Hej. Håber I kan hjælpe mig . Hvad er en rimelig pris at give til en fuldtids privat børnepasning?? Jeg har ingen idéer. Men jeg må da nok sige at 1500sek om ugen er mere end hvad vi kan klare . Kan det virkelig passe at prisen er helt deroppe???? På forhånd tak
boysen Besvaret January 10, 2006 Rapporter Besvaret January 10, 2006 Vi havde fuldtids pasning i sommers, og der gav vi 1000 sek. om ugen. Men det var så også en pige på under 18.....
Guest Leneli Besvaret January 11, 2006 Rapporter Besvaret January 11, 2006 Är det nån lite äldre med utbildning inom barn, och det gäller heltid, tycker jag att det låter rimligt.
kiki Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 hvornår har i brug for fuldtidspasning? da jeg muligvis kan tilbyde min hjælp. mvh Jill
Pam Besvaret January 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 21, 2006 Problemet er løst!!! Har fået en plads til den lille pr. 1. feb. Tak for opmærksomheden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu