Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Findes der et sted man kan se fordonsskatten for forskellige (brugte) biler? Det eneste jeg har kunne finde er tabeller over nye biler, og det er jo ikke alle modeller man kigger på brugt, der stadig figurerer på nybils-listerne. Jeg kigger specielt på Mercedes CLK 230 Kompressor og Audi Avant V6 Quattro, begge årgang 2000. PS: hvis der iøvrigt er nogen der har positivt eller negativt at sige om de 2 modeller, er i meget velkomne, ligesom jeg også gerne hører fra jer hvis i kender til et specielt godt tilbud i prisklassen 100-150.000 SEK Hilsen Henrik

Besvaret

genialt, takker PS: til evt. kommende læsere, så kan man (tilsyneladende) ikke komme til siden direkte via dette link - gå istedet ind via vv.se, vælg Fordon i menuen, derefter Sök fordons- & ägaruppgift - hvorfor jeg ikke selv fandt disse toplogiske valg da jeg granskede vv.se skal der IKKE spørges om :o

Besvaret

UPS, var vist lidt for hurtig før - det kan godt være det bare er mig der er lam, men jeg kan ikke hitte noget om skatten ... der er oplysninger om importstatus, tekniske oplysninger og meget andet, men jeg kan sq ikke lige finde nogle beløb på fordonsskat

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...