henke Skrevet January 18, 2006 Rapporter Skrevet January 18, 2006 Jeg var til syn med min bil i går, og det startede ikke så godt, for da jeg kørte ind i hallen fortalte synsmanden mig gennem min nedrullede siderude, at der ikke var lys i min ene forlygte. Herefter havde jeg lidt problemer med at finde en advarseltrekant i mit bagagerum, og det var han heller ikke så glad for. Begge dele har jeg dog selv fikset, så nu efterstår jeg bare med et "glappt spindelled, venstre". Er der nogen, der ved hvad det er er, og hvad det evt. cirka koster at få lavet (på en Kappa 97 = Fiat-dele). Og måske ovenikøbet kan anbefale et godt sted? På forhånd tak Henke
Peter H. Besvaret January 18, 2006 Rapporter Besvaret January 18, 2006 Henke: spindelled..på dansk er det bärekule.. Jeg har en dygtig og billig mek... ring imorgen og du får nret :):)
ole Besvaret January 19, 2006 Rapporter Besvaret January 19, 2006 Ellers ring til Håkan (Mazdacenter) i Svedala aut. Fiat og Alfa m.m. Har brugt dem på en spec. fiat model.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu