D&K Skrevet January 20, 2006 Rapporter Skrevet January 20, 2006 Hej... Jeg sidder og kigger bil i sverige, men opdager når jeg skal se hvad de har kørt at de skriver det i MIL. Hvad svarer det til i KM? PS.
andersen Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Søgefunktionen er din ven: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=2679&highlight=mil
Miriam Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Hej... Jeg sidder og kigger bil i sverige, men opdager når jeg skal se hvad de har kørt at de skriver det i MIL. Hvad svarer det til i KM? PS. 1 mil = 10 km
claus Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Nu har du fået hund kan jeg regne ud :p
Miriam Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 Nu har du fået hund kan jeg regne ud :p Hæhæ ikke helt men overvejer kraftigt :-) Og så skal vi også ud og gå nogle mil, for at holde os lidt til emnet :-)
skallstorp Besvaret January 20, 2006 Rapporter Besvaret January 20, 2006 God ting at vide det med mil. Her ovre skriver man mil på selvangivelsen og ikke km(tror at det blev ändret for 2 år siden) Så jeg skrev jo km som i dk og ikke mil, gät hvem der fik brev fra skatteväsenet !
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu