Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Når man tager bus 7 fra Centralen mod Värnhem, kører man ad Östra Förstadsgatan. Her kommer man forbi et bowlingcenter/ spille-center-halløj, og ved siden af det sted, ligger der så vidt jeg ved en tapas-restaurant. Kan nogen huske, hvad den hedder? Jeg har slået den op alle vegne - men kan ikke finde den. :) God weekend!

Besvaret
The Plays.......
The Plays er en sportsbar og ikke en tapas bar. Tror den Sanni snakker om ligger ca. 100m fra The Plays indad mod byen. Også på et hjørne og højre side. Kan bare ikke komme i tanke om navnet.
Besvaret
Når man tager bus 7 fra Centralen mod Värnhem, kører man ad Östra Förstadsgatan. Her kommer man forbi et bowlingcenter/ spille-center-halløj, og ved siden af det sted, ligger der så vidt jeg ved en tapas-restaurant. Kan nogen huske, hvad den hedder? Jeg har slået den op alle vegne - men kan ikke finde den. :) God weekend!
Ku det være denne ? El Patio Ö. Förstadsgatan 26, 040-121228
Besvaret
Helt okay. Og The Plays er absolut ikke det værste sted at spise en stor burger samt se en fodboldkamp på storskærm.
Kan man få lov at slukke fjernsynet hvis man nu kun vil have en burger :rolleye: eller viser de NFL :th2:
Besvaret

laver plays gode burgere??? Det er ikke de der industri fremstillet bøffer?? Jeg var på möllan i sommers og bestilte en "gourmet" burger som viste sig at være ligeså ringe som en man får hos sin lokale falafel dealer. Er der egentlig nogen gode burgere i Malmø?? The plays laver forøvrigt dyre/dårlige pizzaer.. øllet fejler dog ikke noget.. ;)

Besvaret
Kan man få lov at slukke fjernsynet hvis man nu kun vil have en burger :rolleye: eller viser de NFL :th2:
Tror næppe at du får lov til at slukke for deres ca. 10 fjernsyn/storskærme. Om de viser NFL skal jeg være svar skyldig. Har ikke været der mens der blev spillet en NFL kamp. Men mon ikke? De visser ihvertfald andet end fodbold. Selv om det selvfølge har 1. priotet :) :)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Hvis man er til sportsbar med god mad, stort udvalg af øl ovs så er O´learys, værd at prøve. Det skal så lige siges at den i Malmø ikke er blevet afprøvet endnu men den på hovedbanegården i kbh får :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: glade smilier af mig og kan derfor anbefales på det varmeste, men måske de våde varer er noget dyrre i malmø?! http://www.olearys.se/Index.asp?DBUnitID=60 Go fornøjelse Simon

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...