Guest target-jesper Skrevet January 31, 2006 Rapporter Skrevet January 31, 2006 hejsa et spørgsmål omkring lejebolig er der indskud i nybygget lejligheder i MKB som i danmark da jeg har fået tilbudt en nybygget og ikke kan finde info om det på deres side og mener det vil være ok for at se om sverig er noget for os før man køber noget ..eller er det anderledes i sverig mvh jesper
skallstorp Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Der er ikke indskud i en lejebolig herovre.
Guest target-jesper Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 indskud Der er ikke indskud i en lejebolig herovre. takker for det hurtige svar det jo rar at vide om man skal have den store tegnedreng med eller ikke
hsahirf Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 jeg betalte hvad der svarer til 3 måneders husleje da jeg flyttede ind i min hyresrätt - det bedste og sikreste svar du kan få onkring din specifikke lejlighed er nok ved at ringe til dem der har tilbudt dig lejligheden....
Jønsson Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Vi betalte også 3 mdr. forud, fordi vi var danskere og de ikke kunne se vores indkomst nogen steder...
Simon Irgens Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Vi betalte også 3 mdr. forud' date=' fordi vi var danskere og de ikke kunne se vores indkomst nogen steder...[/quote'] Mange beder om personlig info inden de bestemmer sig for evt indskud. Det har ihvertfald været mine erfaringer nu hvor jeg har snakket med nogle stykker. Er selv på vej over sundet.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu