hsahirf Skrevet February 2, 2006 Rapporter Skrevet February 2, 2006 Er der egentlig nogensinde nogen der har oplevet automatisk eller manuel fartkontrol mellem Malmö og Kbh andre steder end lige hvor tunnelen slutter mod DK (som omtalt i flere tråde herinde)?
Miriam Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 Er der egentlig nogensinde nogen der har oplevet automatisk eller manuel fartkontrol mellem Malmö og Kbh andre steder end lige hvor tunnelen slutter mod DK (som omtalt i flere tråde herinde)? Jeg har en veninden der er blevet målt i tunnelen på vej til SE og som blev stoppe lige efter hun var kommet ud !
BS Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 Det er ellers ikke tilladt at måle i tunnelen med det udstyr de har nu. Læste et sted for lang tid siden at udstyret ikke må bruges til at udstede bøder på. Men tvivler da ikke på din veninde har fået en bøde når du skriver det ;)
APGraph Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 Når man kommer ind i kbh, el. flere steder der inde, så ser man da til tider, en fotovogn som holder og blitzzer folk. jeg køre til valby hver dag og er da også taget en gang i en blitzz kontrol :-( men prøver at trække den ud så de dropper bøden, man er jo ik helt sikker på det var en selv som var i bilen så det må foto afgøre
Miriam Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 Det er ellers ikke tilladt at måle i tunnelen med det udstyr de har nu. Læste et sted for lang tid siden at udstyret ikke må bruges til at udstede bøder på. Men tvivler da ikke på din veninde har fået en bøde når du skriver det ;) Den info ville hun sikkert gerne have haft, for det kostede hende en tusse !!
Guest Trine Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 Jeg har en veninden der er blevet målt i tunnelen på vej til SE og som blev stoppe lige efter hun var kommet ud ! De må da godt udstede bøder hvis man "måles" af en bagvedkørende civil politibil. Var det ikke det der var tilfældet? Jeg har set fartkontrol med laser mod Sverige lige efter tunellen også, samt en Ford Mondeo på danske plader der jævnligt kører frem og tilbage og udskriver fartbøder. Desuden kender jeg en der er taget ved betalingsanlægget i retning mod Sverige. Der røg kortet i 2 mdr....
hsahirf Besvaret February 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2006 ang. betalingsanlægget, og en nylig tråd angående skærpet kontrol grundet vejarbejdet, så føler man sig temmelig til besvær og sinkende for trafikken hvis man tager den ned til 50 hhv 30 km/t ved skiltene ... der er sq langt hen til bommen derfra med de hastigheder
BS Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 ang. betalingsanlægget' date=' og en nylig tråd angående skærpet kontrol grundet vejarbejdet, så føler man sig temmelig til besvær og sinkende for trafikken hvis man tager den ned til 50 hhv 30 km/t ved skiltene ... der er sq langt hen til bommen derfra med de hastigheder[/quote'] Tror du ikke det er fordi alle andre skider på det? Spørger bare om du nogensinde har prøvet at stå på en vej og skulle skifte hjul på en bil i venstre side? Der er du MEGET tæt på bilerne og selv 70km/t fx føles MEGET hurtigt når du står stille og er meget lille i forhold til. Sinke eller ej. Så skylder man dem der arbejder der at sætte farten ned.
hsahirf Besvaret February 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2006 nu var det ikke for at bringe debatten om det rimelige i hastigheden omkring vejarbejde fra den anden tråd herind - vi er i øvrigt helt enige om dette emne kan jeg høre. (selvom det er et meget bredt stykke lige der) Er der nogen der har oplevet denne varslede kontrol?
BS Besvaret February 3, 2006 Rapporter Besvaret February 3, 2006 Jeg tolkede det ikke som om du var enig i hastigheden. Men fair nok. Det er jo kun tekst. Den kan være svær at tolke :) Min bror har kørt forbi 2 gange og set de har målt med radar fra Lernacken af. Jeg selv har været forskånet dernede.
Guest Supermule Besvaret February 3, 2006 Rapporter Besvaret February 3, 2006 Hvorhenne står de Brizz?? Har nemlig aldrig set dem på Sverigessiden nemlig... Når du så siger Lernacken, Jeg tolkede det ikke som om du var enig i hastigheden. Men fair nok. Det er jo kun tekst. Den kan være svær at tolke :) Min bror har kørt forbi 2 gange og set de har målt med radar fra Lernacken af. Jeg selv har været forskånet dernede.
BS Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 SM: De står nede ved betalings boksene eller ved de bure som tolderne står i. Så kan de skyde op ad 50 km/t zonen og 30 km/t zonen for den sags skyld også.
Guest Supermule Besvaret February 4, 2006 Rapporter Besvaret February 4, 2006 Ok, jeg troede de stod ude hvor broen "går i land".... For så var jeg da rent på røven, hvis de målte mig der.... SM: De står nede ved betalings boksene eller ved de bure som tolderne står i. Så kan de skyde op ad 50 km/t zonen og 30 km/t zonen for den sags skyld også.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu