Per Skrevet February 11, 2006 Rapporter Skrevet February 11, 2006 Hej, min hustru som er fra Rusland, vil meget gerne lære at tale svensk. Jeg er lige flyttet til Helsingborg og aner faktisk ikke hvor jeg skal starte med at finde en skole. Er der nogen som kan hjælpe med lidt oplysninger? Hilsen Per.
Lingon Besvaret February 11, 2006 Rapporter Besvaret February 11, 2006 Hej, min hustru som er fra Rusland, vil meget gerne lære at tale svensk. Jeg er lige flyttet til Helsingborg og aner faktisk ikke hvor jeg skal starte med at finde en skole. Er der nogen som kan hjælpe med lidt oplysninger? Hilsen Per. Måske http://www.helsingborg.se klik "Integration og indvandring", "Svenska för invandrare" og eventuelt "LÄS ÄVEN: SFI Svenska för invandrare"
Per Besvaret February 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2006 Mange tak for svaret. Det var lige det jeg skulle bruge. :th2:
Admin Besvaret February 11, 2006 Rapporter Besvaret February 11, 2006 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Folkuniversitetet i HBG. De er godt nok nogle kvajpander.
Per Besvaret February 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 11, 2006 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Folkuniversitetet i HBG. De er godt nok nogle kvajpander. Hvad er HBG og hvad er der galt dér?
Admin Besvaret February 11, 2006 Rapporter Besvaret February 11, 2006 HBG er en meget brugt forkortelse for Helsingborg. Jeg har haft meget dårlige erfaringer med Folkeuniversitetet her og har opgivet at tage navigationskursus der, som jeg havde planlagt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu