Nenad Skrevet February 20, 2006 Rapporter Skrevet February 20, 2006 Hejsa Jeg har lige lært at man har 24 timer's regler i Malmö på gaderne omkring os.... Og to gange på en uge, samt et rødt mærke om at flytte min bil. Nogen der ved hvad p-huset hedder ved AB-LÅS i AG bygningen? Jeg har fundet Europark Värnhemsgaraget, men kan ikke finde den anden på nettet. Har I andre steder som jeg ikke kender hvor man kan parker i Värnhem? På forhånd tak Nenad
Guest ThomasO Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Det kommer an på om du vil holde inde eller ude. Der er som regel "natparkering" 09-16 (også lør/søn+helligdage) at få ved p-pladsen bag polishuset. Der holdt vi, indtil vi fik en plads i p-kælderen. Har aldrig hørt en bilalarm fra den plads. Men det kommer jo an på hvor du bor i Värnhem. Bemærk der er også en sidegade til Östra Förstadsgatan. Hvis du går fra Värnhemstorget op imod kanalen, og drejer til højre ned ved Nordea. Nede midt i gaden ligger der noget p-hus også. Hvis du går længere nedad imod Netto, og drejer til højre - er der også noget p-hus. Men det er vel for langt væk.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu