Sidsel Skrevet February 23, 2006 Rapporter Skrevet February 23, 2006 ... kender vi hinanden? Det var go zig zag kørsel eller havde dit blinklys bare sat sig ;) ... Hmm måske mit lys på bilen ikke virker, så skriv lige! Hilsen den sorte tøse Mercedes der lå før dig (- ihvertfald i brobizz banen helt til højre)
Guest Trine Besvaret February 23, 2006 Rapporter Besvaret February 23, 2006 Kors i himlen det er godt vores BMW ikke er sort.. Så havde herren i huset sgu fået røven på komedie.... pendlerflirt.....den er sgu aldrig set før:lol: Good luck Sidsel kan desværre ikke hjælpe dig...
Sidsel Besvaret February 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2006 Kors i himlen det er godt vores BMW ikke er sort.. Så havde herren i huset sgu fået røven på komedie.... pendlerflirt.....den er sgu aldrig set før:lol: Good luck Sidsel kan desværre ikke hjælpe dig... Hæ nej måske vi alle skulle begynde lidt på det:flov: , men det kunne jo godt være en pige... jeg mener jeg fik overhalet et par gange:laugh: og ja så gik der jo leg i den.
laughingfrog Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Fyyy sidsel, tror vist vi må snakke lidt med brormand om din flirten på diverse broer.. :P Hehe...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu