Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Hvilke nye projekter er der i gang som man kan blive skrevet op til ? Og hvilke kommende projekter er der på vej som er værd at vente på. Har set at JM bygger Havsfrun. Men er det for sent at melde dig på der nu. ? Har man en chance for at få en 2 værelses der. ? Er der nogle som ved om JM kommer med mere når Havsfrun er slutsolgt. ? Så har jeg set det projekt med 600 bostadsrätter og lejeboliger. Men det er ikke helt mig. Der bliver ikke rigtigt havudsigt. Er der ellers andre muligheder i området som er værd at se på. ? Mvh Tim

Besvaret

JM Docken Havsfrun. Tak for det Lars. Jeg tror vi er mest lun på projektet fra JM i Docken. Jeg har netop meldt mig ind i JM VIP og skrevet mig op til projektet Havsfrun. Hvordan er mine muligheder for at få en lejlighed hvis jeg er fleksibel med placering og størrelse. ? Hvor længe har i andre været skrevet op gennem JM og hvordan fungerer deres VIP system. ? Jeg fik at vide at jeg skulle være nr. 61 i køen. Hvordan er det. ? Når de har slutsolgt Havsfrun, kommer der så en blok mere fra Jm på den modsatte side. Jeg har set dette på område tegningerne men har endnu ikke set noget på deres hjemmeside. ? På forhånd tak Tim

Besvaret

Dokken Hej Tim. Vi har været skrevet op i JM's "VIP" register i 2 år. Vi fik desværre ikke nogen lejlighed i Kaj33 som er det seneste projekt. Det foregår på denne måde: Alle som er skrevet op i "vip" registeret modtager bladet entré ca. 8 gange om året. Her præsenteres alle nye projekter. Det nyeste projekt: havfruen, melder du så din interesse til. Dernæst modtager du en bekræftelse på at JM har registreret din interesse for projektet. Dernæst modtager du salgsmaterialet med priser samt plantegninger for samtlige lejligheder. Med i dette er der et ansøgnings skema hvor du skriver dine 4 valg. hvis du er så heldig at få en lejlighed, har du 14 dage til at indbetale 25.000 som er en interesse afgift (denne trækkes fra udbetalingen) Senest 2-3 måneder senere skal du så betale handpenningen (udbetalingen) på 10% (minus de ovenstående 25.000) Når du får nøglen falder de resterende 90% Bemærk - hvis du får lavet noget i lejliheden som ikke er standard - feks. jacuzzi skal du betale 50% upfront og resten ved overtagelse. Herefter er det bare at krydse fingrende. Vi har somsagt været skrevet op i 2 år men frygter at der er MANGE før os :( men vi håber da på at der sker noget Der bygges 5 blokke på den anden side også. Bla. et 12 etagers tårn. Se evt. link til film om dokken: http://www.dockan.se/bilder_film_filmgalleri.htm mvh Peter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...