Keeven Skrevet March 8, 2006 Rapporter Skrevet March 8, 2006 Så har jeg endelig solgt mine danske biler og skal købe i SE... F*** en fed fornemmelse :th2: Min liste ser sådan ud: Audi S6 avant, Mercedes C32 amg kombi Jeg kunne ikke forestille mig andet end, at nogen herinde har eller har haft en af disse vogne? I så fald er jeg interesseret i at høre lidt om erfaring mht. forsikring og vedligehold..
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Nu lige inden Brizz råber SØØØØØØØG, så tal med Homer om en S6.... E55'eren er en fed bil, men den er plaget af rust. M5 er bare en fed gryde.... Langt federe end S6'eren. Desværre er de nede i en pris, hvor mange har råd og det presser forsikringerne op på dem....
Keeven Besvaret March 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 8, 2006 Undskyld, jeg er bare iøvrig ville bare gerne i kontakt med nogle brugere med erfaring omkring disse biler
Peter H. Besvaret March 9, 2006 Rapporter Besvaret March 9, 2006 ville bare gerne i kontakt med nogle brugere med erfaring omkring disse biler Du skal väre velkommen til at ringe til os..:):):) Vi har haft dem alle...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu