Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skriver denne tråd fordi jeg ønsker at starte en debat om Tuning af Diesel Biler. Jeg har netop købt en Astra GTC 2006 CDTI. Er der nogle af jer der kan anbefale nogle tuningsbokse?.. Jeg har kigget på KCR i sverige og Sanco i danmark. Forskellen på dem er stor. KCR er "DYR! ca 6000" og giver 40NM ekstra mens Sanco's i danmark er mindre dyr (ca 3200) og giver faktisk 70NM ekstra. Hvad er forskellen på disse 2?.. og er der andre der er bedre (Der menes stabilitet vs. hastighed?). Findes der andre i sverige som man burde undersøge?.. KCR lyder umiddelbart godt da de også vil give motorgaranti, men er den nu også nødvendig?

Besvaret
Jeg skriver denne tråd fordi jeg ønsker at starte en debat om Tuning af Diesel Biler.
En nyhedsgruppe kunne måske have givet dig lidt flere tilbagemeldinger - dk.fritid.bil
Jeg har netop købt en Astra GTC 2006 CDTI. Er der nogle af jer der kan anbefale nogle tuningsbokse?
Hvad siger fabriksgarantien til tuningen - mister du den?
Jeg har kigget på KCR i sverige og Sanco i danmark.
Jeg kørte langt få at få tunet min Volvo, fordi jeg kun ville anvende een, der havde et godt ry ift. Vlvo'er. Det samme kun gøre sig gældende ift. din nye Opel. Af "uautoriserede" tunere ville jeg i DK anbefale følgende - http://bokstuning.dk samt www.scantunedk
KCR lyder umiddelbart godt da de også vil give motorgaranti, men er den nu også nødvendig?
En tuning af en motor øger belastningen på materiellet, hvorfor det da er en fordel med en garanti. Der er stort set ingen, der yder garantien...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...