Morsing Skrevet March 13, 2006 Rapporter Skrevet March 13, 2006 Hej alle, Jeg har solgt min bil og skal nu have lavet et ejerbytte. Desværre ligger mit registreringsbevis i en eller anden flyttekasse som jeg ikke kan komme til her og nu. Kan man godt lade den nye ejer overtage bilen før der er lavet papirer eller kan man fikse det hele direkte på nettet?
Guest Trine Besvaret March 13, 2006 Rapporter Besvaret March 13, 2006 Du kan bestille et nyt på: https://secure1.ore.vv.se/bilregistretdirekt/BestReg_1.asp
Morsing Besvaret March 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 13, 2006 Problemet er at jeg er flyttet tilbage til Danmark så jeg tvivler på at det vil komme frem - men jeg må tage kontakt til VV i morgen.
SanneJ Besvaret March 13, 2006 Rapporter Besvaret March 13, 2006 Hej Morsing. Hils din mor :) (Hun er en tidligere kollega til mig:) ) ~Sanne
Tommyaa Besvaret March 11, 2008 Rapporter Besvaret March 11, 2008 Hvad endte det med, jeg står i samme situyation nu, ingen regbevis og flyttet til dk. Tommy
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu